'replica Rolex-en'

Ik zat net even te surfen en zocht met google naar ‘replica Rolex’ (nieuwsgierig geworden door het “kwalitatief goede replica automaat Daytona staal”-topic) en ik wist niet dat er zulke goede ‘neppers’ bestonden.
Voor de goede orde, ik vind dat ook hele goede ‘replica’s’ nog steeds neppers zijn, die ik absoluut niet zou kopen…maar als er zulke goede kopieën zijn, zou ik geen Rolex meer via internet durven kopen!

Volgens mij kan je als niet volleerde Rolex-expert, het verschil eigenlijk alleen zien als je hem opschroeft, want een ‘echte’ heeft natuurlijk geen ETA-uurwerk.

Kijk anders eens op www.replicacenter.com

En een echte heeft natuurlijk zoiets als papieren met leverende juwelier en serienummer erop.

Misschien een naieve vraag van me, maar als men in staat is een horloge perfect te imiteren, moet het toch ook geen probleem zijn om papieren te vervalsen, inclusief serienummer.

Mike

Ik heb een voorbeeld :

Replica Panerai met Unitas uurwerk Alle modellen voor 500 euro in nederland

Maar ook

Rolexen Echt goud zwitsers uurwerk en dat noemen ze dan een AAA grade of grade 1 replica Retail Price $700-$1200

Koop dan een mooie Oris Divers Professional watch

Je ziet namelijk ook her en der foto’s van replica’s met serienummers, holografisch sticker met typenummer en het bekende koordje met het rode zegeltje.
Tegen een bescheiden meerprijs kan je ook nog een doos en papieren krijgen (wordt op verschillende sites aangeboden)…dan denk ik dat ik het verschil met een echte niet meer kan zien en dat vind ik behoorlijk eng!

pevadijk Schreef:

Je ziet namelijk ook her en der foto’s van
replica’s met serienummers, holografisch sticker
met typenummer en het bekende koordje met het rode
zegeltje.
Tegen een bescheiden meerprijs kan je ook nog een
doos en papieren krijgen (wordt op verschillende
sites aangeboden)…dan denk ik dat ik
het verschil met een echte niet meer kan zien en
dat vind ik behoorlijk eng!

Als je een rolex of breitling koopt met een certificaat staat er altijd de leverende juwelier op, daarbij kun je het serienummer altijd laten natrekken.

die bestaan al jaren daar doe je niks aan
goed behalve goed opletten