Representor for a week!

Deze wil ik ook wel eens proberen. Mozaïek GiveMeYourDough Batossai Jeffstar PDB BAStudentje PerSecondeWijzer Bernie72 Kosz Phoenix.bas PASD Tallahassee Richz1986 Rockvink Belisarius point_left Elderruwy Dash Silvester1987 Amaris Timo9 Marnixmoed Da_Watcher KeesR MichaelV Andyman Blauwbeer JochemvD WatchNext Valentijn Goku13 Captainslow Juan1981 Bens Oystein Owengraven JayJayVo denvro TwanE PimE Rebunted Wilfox fox_face Berend Daniel4

1 like

Mozaïek
GiveMeYourDough
Batossai
Jeffstar
PDB
BAStudentje
PerSecondeWijzer
Bernie72
Kosz
Phoenix.bas
PASD
Tallahassee
Richz1986
Rockvink
Belisarius
point_left
Elderruwy
Dash
Silvester1987
Amaris :point_left:
Timo9
Marnixmoed
Da_Watcher
KeesR
MichaelV
Andyman
Blauwbeer
JochemvD
WatchNext
Valentijn
Goku13
Captainslow
Juan1981
Bens
Oystein
Owengraven
JayJayVo
denvro
TwanE
PimE
Rebunted
Wilfox
fox_face
Berend
Daniel4

FTFY :grin:

2 likes

Ik heb al is een automaat naar de Filistijnen geholpen met hamer slagwerk,
Vanaf die tijd only quartz tijdens de werkzaamheden.

1 like

Zeker niet té minimalistisch. Ik vind deze juist enorm fraai. De wijzerplaat doet het werk wel icm de vorm van de kast.

1 like

Lang leve het begrip smaak zie ik wel weer :slight_smile:.
Bedankt voor het meedenken! Wellicht dat er maar eens een prototype moet komen!

1 like

Gisteren de Representor binnen gekregen en wát een apparaat zeg! Hij is eigenlijk net te groot voor mijn kleine polsje en dan vooral de band.

Ik ben het eens met sommige hierboven dat hij de gekleurde graveringen niet nodig heeft aangezien ze plaat en de vele hoeken van de kast de echte paradepaardjes zijn.

Als de band een echte heftige taper zou hebben zou hij voor mij een stuk beter draagbaar zijn.

Wat hem voor mij echt perfect zou maken:

  • 36 - 38mm. Aangezien de kastvorm groot oogt.
  • Platte (Flatlink) band met grote taper.
  • Geen gekleurde graveringen.
  • Wat heftigere brush / gepolijste zijkant.

Wat absoluut niet veranderd moet worden:

  • De kastvorm, de Genta-esque kast is echt heel tof.
  • De plaat is met zijn sunburst echt een genot voor het oog.
  • De wijzers vind ik heel goed gedaan, je hoort daar de weinig over vind ik.
  • De prijs, want wat krijg je veel waar voor je geld zeg.

Dan zou ik hem achter elkaar kopen!!

Al met al een geweldige prestatie die Pascal heeft neergezet, ik kom nu echt over als een zeikerd maar ben maar ben werkelijk onder de indruk. :+1:

12 likes

Leuke eerste post @amaris! Heel veel plezier gewenst met de tijdelijke aanwinst!

Dit vind ik leuk om te horen! Ik vind er weinig gezeik aan hoor. Gewoon zinvolle feedback adhv jouw ervaringen :ok_hand::grin:

1 like

Ah ontvangen, top :+1:

Ik dacht precies hetzelfde.

Dit had ik ook als feedback, echter vind ik m persoonlijker nog toffer én comfortabeler op de rubberen band :ok_hand:

Wat ook niet vaak genoemd wordt zijn de indices, ook deze zijn mooi uitgevoerd. Volgens mij een beetje zoals op de Parel nautilus :sunglasses:

Enjoy :+1:

2 likes

Ik deel ook graag even de update hier! Niet iedereen leest wellicht het andere topic kan ik me voorstellen :wink:.

Mochten jullie de Representors in het echt willen bewonderen… Het kan nu dus :wink:

8 likes

Komt er nog een verslag?

Sorry, beetje druk geweest de laatste dagen, m’n dochtertje is opgenomen geweest in het ziekenhuis.

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik heel veel respect voor Pascal heb en hij echt een prachtig product heeft neergezet wat echt af is en voor een prijs die voor heel veel liefhebbers interessant is. Voor mij te groot, wat ik oprecht heel jammer vind (klote kleuter poosjes :joy::rage:)

Ik moet wel zeggen, ik heb hem ook een aantal dagen op een eigen rubberen band gezet en dat was al een pak beter👍

Ik wens @Timo9 veel plezier als volgende op de lijst maar weet zeker dat dat gaat lukken!:+1:

5 likes

Beterschap voor de kleine, dat is natuurlijk veel belangrijker.

2 likes

Aii vervelend bericht! Hoop dat het nu weer beter gaat met je dochter?

I know the feeling haha! Zijn jouw polsen dan nog kleiner dan de mijne? Dat kan ik me bijna niet voorstellen haha. Heel erg bedankt voor de positieve noot, doet me goed!

Foto? Ben wel benieuwd naar hoe dat er uit ziet :slight_smile:

1 like

Overigens, voor de leden die in het noorden van het land wonen, of misschien graag auto mogen rijden als dat niet zo is, even een momentje van trots vanaf mijn zijde! De horloges zijn nu te bezichtigen in Heerenveen!! Dus mocht je (nog) niet op de lijst staan, of eventueel nog een poosje moeten wachten… Neem gerust alvast eens een kijkje :wink:

14 likes

Oef, gaaf hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Krappe 16cm… maar mss een lastige vorm qua pols? Vergeten foto te maken met de rubberen band :see_no_evil:

M’n dochtertje is nu weer thuis, dus dat is fijn.

Nog even en we hebben Brunmontage Boutiques :sunglasses::+1: lekker bezig, pik!

1 like

Gelukkig :ok_hand: daar kan geen horloge tegen op :100:

1 like

Impressive! Ziet er erg goed uit! :ok_hand:
of in de woorden van Amaris:

:joy: :joy: :joy:

4 likes

Wittuh gij hoe ver dêh is jonguh :flushed: doet is ekkes intje int zuijuh

:kissing_heart:

1 like

Helmonds?:joy:

1 like