Reuter Diamonds Amsterdam

Kan iemand me wat vertellen over Reuter Diamonds Amsterdam. Over de service, aftersales - service, ervaringen, etc?

Ben nameijk van plan om daar een Breitling aan te schaffen, maar ben er nog niet helemaal overuit.

hallo pieter,

ik zelf heb hele goede ervaring met deze winkel
meerdere malen met ze te maken gehad (reparatie aan cartier pasha) en heb er twee maal een horlogeband gekocht en ben daar zeer vriendelijk en correct geholpen.

ps deze firma bestaat dan ook al heel lang en is official dealer van breitling cartier en iwc.

Ik ben hier ook een keer geweest. Was gewoon nieuwsgierig naar een bepaalde Breitling in de etalage en kreeg voordat ik zat al direct een fikse korting aangeboden. Ik heb het klokje niet gekocht maar nog wel wat kunnen babbelen over klokjes. Had er ook wel liefhebberij in en dat vind ik wel prettig.
Als je daar in de buurt bent zijn er overigens meerdere juweliers om rond te kunnen kijken. Om de hoek op het Rokin 2 en nog een grote op de Dam, een heleboel mooie merken bijelkaar.

Ik heb er mijn IWC flieger Mk XVI gekocht. Gaven een aardige korting, en waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er inderdaad gezellig kletsen over horloges. Wat mij betreft aan te bevelen.

Marijn.

Ik hoorde dat ze nu ook de hele collectie audemars piquet hebben klopt dat?
Ik heb die Roal Oak Off Shore en die T3 maar het is nog niet zo heel makkelijk om in nederland een echte AP dealer tevinden (ik weet er wel een paar hoor).
Ik las ook net dat er over de prijs te onderhandelen is !
gr. DEEF

Beste Horlogeliefhebbers

Bedankt voor jullie adviezen, maar ik heb besloten om mijn Breitling ergens anders aan te aanschaffen