Richard1970

Band overgenomen van Cliogek, vlotte transactie en band was snel en goed verpakt in huis. Aanrader.

1 like

Prachtige Omega Speedmaster lederen band met Omega Deployant Clasp overgenomen van Richard. Prettig contact en goede afhandeling. Pakket was goed en netjes verpakt. Zeker een aanrader :+1:

1 like

Van Richard heb ik een leren nato overgenomen. Gewoon een deal zoals iedereen ze graag heeft: vlotte communicatie, mooie prijs, goed verpakt. Aanrader!

1 like

Van Richard een originele Omega (Railmaster) 21mm croco overgenomen tegen een zeer schappelijke prijs.
Band had hij reeds verzonden alvorens het bedrag op zijn rekening stond.
TOP!

1 like

Snel en netjes gehandeld met Cliogek. Alleen lof. Bedankt.

1 like

Deze week het grote Oris Handbook over mogen nemen van Richard @cliogek :slightly_smiling_face:

Ondanks zijn griep heeft hij het boek snel naar mij verzonden en dat is uiteraard TOP!

Dank je wel Richard en tot de volgende keer! :blush:

1 like

ISOfrane verkocht aan @cliogek.
Helder en snelle communicatie.
Voor herhaling vatbaar👍

1 like

Een horlogeboek verkocht aan @cliogek.
Snelle betaling, goede communicatie. Aanrader om zaken mee te doen :slight_smile:

1 like

Onlangs (uurwerk-achtige) manchetknopen overgenomen van @cliogek, snelle verzending, alles was prima. :slight_smile:

1 like

Vanmiddag heeft Richard een horloge overgenomen.
Punctueel, vlotte betaling en gezellige babbel dus helemaal top !!!
:smiley::+1:

2 likes

Deze week mijn eerste Rolex gekocht bij @cliogek.

Ik ben zeer tevreden over zijn afhandeling en communicatie. Het vertrouwen zit goed en zou zeker nog eens iets van hem kopen of aan hem verkopen.

Hylco zegt:
“Duidelijk, stipt en zeer netjes!”
:star: :star: :star: :star: :star:

2 likes

De Presage gekocht van @cliogek.

Snelle levering, prettig contact en zeer netjes en goed verpakt! :+1:

Een aanrader voor een volgende deal .

1 like

Mooie horlogedoos kunnen overnemen van @Richard1970.
Duidelijk sprake van een vriendenprijsje voor forumgenoten en dankbaar gebruik van kunnen maken.

Zeer net verpakt en uiterst vriendelijke communicatie. Alleen maar lof :+1:

1 like

En nog een duit in het zakje. Zeer fraaie Tag Heuer doos overgenomen van Richard voor een bijzonder aangename Forum-vriendenprijs. Fijne communicatie en :+1: verpakt.

Ook mijn lof gaat uit naar Richard,
Grazie Mille!

1 like

Hier ook een horlogedoos voor een vriendenprijsje overgenomen van @Richard1970.
Hartelijk dank Richard … top geregeld :+1::+1:

2 likes

KO bandje overgenomen. Netjes verpakt en snel toegestuurd. Helemaal tevreden!

1 like

Mooi bandje voor de Speedy overgenomen van @Richard1970
Prettige vlotte afhandeling en het bandje zoals beschreven.
Een aanrader!

1 like

Tijdje geleden een speedmaster ck2998 overgenomen van @Richard1970
Communicatie was vlot en duidelijk en het horloge was zoals beschreven.

Goede vent zeker een aanrader :slight_smile:

1 like

Alweer enige tijd terug een bandje overgenomen van @Richard1970 maar kon toen nog geen feedback achterlaten. Prettige communicatie en snelle afhandeling, helemaal tevreden :slight_smile: .

1 like

Heb een zeer mooie Grand Seiko overgenomen van Richard. Hij kwam zijn afspraken netjes na en was fijn in de omgang. Zeker een betrouwbaar adres voor horlogezaken! En zeer leuk om mee te praten.

1 like