Richardr

Richard heeft mijn NY0040 overgenomen. Hij biedt realistisch, reageert snel en komt op de afgesproken tijd stipt op tijd.
Aardige man, echte liefhebber van alles wat hij ziet en heeft een hoge gunfacfor.

Richard bedankt voor de prettige transactie. Het is toch altijd een fijn idee om iets te verkopen aan iemand waarmee je een klik hebt.

2 likes

Horloge verkocht aan @richardr
Prettige communicatie, en prima zaken doen.

Ik kan hem aanraden aan een ieder die iets aan hem wil verkopen of eventueel van hem wil kopen.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst Richard.

1 like

Leuke Seiko SNK overgenomen van @richardr. De staat was precies zoals omschreven. Strakke prijs, vlotte en vriendelijke communicatie, kortom alles dik in orde.

Met Richard kun je prima zaken doen :+1:

1 like

Ook ik heb een horloge overgenomen van @richardr , en ook hier was alles precies zoals beschreven. Tel daarbij op de vlotte verzending en de prettige communicatie, ik ben heel tevreden. Absolute aanrader!

1 like

Tsja. Epic handshake. Anytime again.

1 like

Ik heb vanmiddag een leuke deal gehad met Richard. :+1:

Ik kan dit forumlid van harte aanbevelen! :+1:

Vriendelijk, en goede communicatie.

Wat wil je nog meer! :+1:

1 like

Gisteren een horloge overgenomen van Richard. Vlotte en aangename coronaproof overdracht. Ik kan Richard van harte aanbevelen!:+1:

1 like

De HFLE-Pellikaan van Richard overgekocht. Ontzettend blij mee. De deal was snel gesloten en het contact was erg aangenaam. Vanwege omstandigheden kon ik helaas niet bij hem langs. Hij heeft het horloge verzekerd verstuurd, het pakket kwam netjes verpakt binnen. Zeer aangename ervaring.

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Richard en zeker aan te bevelen ! Goede communicatie vooraf, Stipt op tijd en snel met betalen. Dank voor de transactie en het gezellige gesprek :+1:t2:

1 like

vandaag een horloge van Richard ontvangen; keurig verpakt, vlotte verzending en communicatie

niet over twijfelen :slight_smile: :+1:

1 like

Recent een Horloge overgenomen van Richard.

Richard sprong er bij mij uit door de snelle en zeer vriendelijke communicatie, eerlijke prijs en top service.

Zelfs nog wat tips gekregen welke erg welkom waren na een leuk gesprek.

10/10 would recommend - wellicht tot snel!

1 like

Horlogebandje verkocht aan Richard. Snel een deal kunnen maken, prima zaken doen!

1 like

Mooi horloge gekocht van @richardr.
Vlotte communicatie en snelle deal.
Super snel en goed verpakt verzonden.
Dikke aanrader voor een ieder, handel in vertrouwen met Richard.

1 like

Deze namiddag heb ik de Junghans Max Bill Chronoscope van @richardr gaan ophalen.

Een aangename aankoop-ervaring!

  • Goeie communicatie
  • Goeie foto’s van de horloge die hij verkoopt
  • En zelfs een pak tips voor mogelijke combo’s met bandjes

Zeker een aanrader!

1 like

Deze week heeft @richardr wat van me gekocht. Deal was snel gemaakt en alles verliep vlotjes van A tot Z. Met richard kan je blindelings zaken doen. Een dikke aanrader wat mij betreft! :+1:

1 like

Richard heeft me een Damasko metalen band verkocht voor een maat.

Heil aan Richard, dit ondanks de soap die zich ontsponnen heeft door PostNL.
Hij bleef vriendelijk en behulpzaam, hoewel we aan veel stress en frustratie werden blootgesteld.
Hij is een te vertrouwen lid die zich inzet voor zijn klant en medeforumleden.
Dank je

1 like

Mooie klok overgenomen van @richardr

Vlotte afhandeling en zeer zorgvuldige verpakking!

Aanrader! :+1:t2:

1 like

Gisteren mijn Omega AT verkocht aan Richard.

Prettige communicatie zoals voorheen. Helaas weinig tijd door werk maar absolute aanrader als koper

Hij gaat er ongetwijfeld meer van geneiten dan ik en het horloge ook daadwerkelijk dragen

1 like

Vorige week een horlogedoos bij @richardr gekocht en opgehaald. Snelle deal en prettige communicatie.
Nog bedankt Richard.

1 like

@richardr heeft net een horloge van me overgenomen. Vlotte en aangename deal. Gezellig even gekletst en het is dat ik naar de kapper moest :roll_eyes:, anders graag nog even doorgepraat.
Topper.

1 like