Watchatic

Goede ervaring met @Watchatic met het “verkopen” van een paar horloges die niet lopen, veel knutselplezier!

1 like

Horloge verkocht aan @Watchatic , super vriendelijk en correct! Veel draagplezier!!

1 like

Horloge van @Watchatic gekocht! Top gozer, gebabbeld over horloges en van alles en nog wat. Absoluut een aanrader om zaken mee te doen :v:

1 like

Nogmaals een horloge verkocht aan @Watchatic , aanrader :+1:

1 like

Heb contact gehad met @Watchatic voor waf schakels!
Contact vlekkeloos en deal was binnen no time geregeld! Tot de volgende!

Razendsnelle Rolexdeal met @Watchatic Mailcontact met humor, nette prijs, mooi horloge, en binnen enkele dagen in huis. 110% tevreden over het verloop en de uitkomst :+1::+1:
Aanbevolen door Topklokkers :joy::muscle:t2:

1 like

Insert gevonden via Rick, snelle communicatie en nog sneller in huis. Kortom prima in orde.
Dank @Watchatic :+1:

1 like

Afgelopen week een ontzettend strakke 16570 van Rick overgenomen!

Duidelijke communicatie en kwamen al snel tot een goede deal!

Ik heb het horloge op afstand gekocht en het pakketje was ontzettend goed ingepakt en was verzekerd verzonden!

Een echte aanrader wat mij betreft!!!

1 like

Tijdens de zoektocht naar een 116710LN via Rick hulp gekregen welke uiteindelijk een gepast exemplaar vond welke aan mijn eisen voldeed.
Wederom na prettige communicatie een prima deal gemaakt en zoals beloofd alles netjes in orde.
Bedankt @Watchatic en wie weet weer tot een volgende keer! :sunglasses:

1 like

@Watchatic heeft mij via via fantastisch aan een 16570 geholpen! Niks aan gelogen, goede foto’s op voorhand en een nette prijs.

Zonder twijfels handel ik de volgende keer met Rick!

1 like

heb van @Watchatic een 214270 gekocht. Hij stuurde 4k video`s, waardoor een klein krasje een enorme kloof leek, en ik even begon te twijfelen, maar bleek enorm mee te vallen :wink: Kortom alles volgens verwachting. Ook spoedig opgestuurd, al met al een prima transactie!

1 like

Deze week van @Watchatic een Tudor BB58 gekocht en ben ongelooflijk tevreden. Goede prijs en een nog betere service.

Rick is erg vriendelijk en beantwoorde eerlijk en vlug mijn (vele) vragen. Ook na de aankoop hield hij mij goed op de hoogte.

Het horloge zelf verkeerde zich in een nog betere staat als ik op basis van de foto’s had verwacht en was zeer goed verpakt. Kortom, voor mijn volgende horloge klop ik als eerste bij Rick aan!

1 like

Gisteren met Rick @Watchatic afgesproken bij een Toekan onder de rook van Almere. Ik met een Rolex Daytona TT onder de arm en hij met een IWC Portugieser Perpetual Calendar! Ontzettend fijn dat Rick een groot stuk mijn kant op wilde rijden. Onder het genot van een koude versnapering hebben we uitgebreid de beide horlogen bekeken en uiteraard erover gesproken. Na een tijdje zijn we op het punt aangekomen dat we de deal zagen zitten. Ik hield de IWC schuin zodat het licht vanuit buiten op de wijzerplaat viel en toen wist ik het zeker, dit gaat hem worden. :smiling_face_with_three_hearts: Een hele fijne ervaring weer met Rick dus! Warm aanbevolen. :blush: :+1:

1 like