Roamer Pasadena 734 Valjoux chronograph.

Te koop

Merk en model: Roamer Pasadena 734 Valjoux chronograph.
Diameter: 43
Leeftijd: vroege jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2022
Factuur en/of certificaat: alleen het horloge
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk. Verzekerde verzending delen we.
Conditie (krassen, werking etc): mooie staat, deze Roamer komt op de originele band met gesigneerde sluiting. Kroon is gesigneerd en alle wijzers zijn juist. Dat zie je online wel eens anders. Kast en band hebben lichte gebruikssporen, zie foto’s. Glas en dial zijn echt prachtig. Het horloge is volledig origineel, houdt keurig de tijd en de chrono werkt perfect. Verkoop deze met ietwat pijn want vind het echt een prachtig horloge alleen is ze net te groot aan mijn pols.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7734
Vraagprijs: €1099 met Max 99 euro speelruimte. Dan weten jullie dat. En deze prijs is exclusief verzending.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

20 likes

Staat ook goed op leer. Erg goed zelfs.

2 likes

Even onder de aandacht.

1 like

Up

Okay. Er is iets. Iets mis. Ken je dat? Dat je denkt? Huh? Waarom loopt het niet storm? Zijn de foto’s niet okay? Prijs te hoog? Horloge niet gewild?

Maar alles klopt aan dit horloge. Weet je wat?

Ik zet de prijs op €1025. Oprecht een hele nette prijs. En als je langskomt krijg je versgezette perculatorkoffie, een glas water, een gevulde koek, een luisterend oor ( zeldzaam tegenwoordig), een tijdschrift over horloges, een Suske en Wiske zonder voor- en achterzijde, en, nu komt het :grin:

Een bosje bloemen! Voor thuis! Wat zeg je daarvan?

Tot snel horlogevriend! Of vriendin! Iedereen is welkom.

Nog een foto…

6 likes