Flipperkast

Vandaag de SKX van @Flipperkast langsgehaald. Gaaf horloge en (weer) een fijne deal!
Bedankt weer!

1 like

Heb vandaag een prachtig horloge binnen gekregen van Robert. Na prettig mail contact hebben we een prima deal gemaakt. Deze beste man is imo dus een echte aanrader. Robert hierbij nogmaals bedankt voor de deal. :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Robert. Ik was welkom in de avond uren om vrijblijvend het horloge te bezichtigen. Hartelijk ontvangen en fijne gesprek gehad. Zeer sympathiek en eerlijk. Kortom, een geslaagde transactie! Wie weet, tot omega gauw! :wink:

Leuke deal gedaan met @Flipperkast.
Aangename en vlotte communicatie, zeer snelle verzending!
Aanrader👌

Horloge overgenomen van @Flipperkast welke hij onlangs had aangekocht. Ik had hem een p.b. gestuurd met de strekking “mocht je weer…” (iedereen weet wat ik bedoel). Jawel, weekje later al bericht…

Robert bood mij aan het horloge voor zijn aankoopprijs over te nemen (daar vertrouw ik op) en dat leek me eerlijk. Op mijn vraag naar een beschadiging, welke mij bij de initiële verkoop tegenhield, volgde een uitgebreide fotoreportage, prima!

Melding ontvangst betaling was er vlot en ook de verzending ging snel en volgens afspraak met wederom de nodige foto’s.

Kortom: een prima ervaring!

1 like

Flinke klok overgenomen van @Flipperkast
Het horloge was dusdanig beschreven (stofje hier, veegje daar) dat een miskoop feitelijk onmogelijk was. En dat was ook zo! Prachtige klok en ik heb het stofje ook nooit gevonden :face_with_monocle:.
Communicatie verliep super en de snelheid zat er ook goed in. Toen ik ‘s morgens van huis vertrok wist ik nog van niets, en na mijn vergadering was het pakketje zelfs al onderweg.
Al met al een topdeal!
Jur

2 likes

Gisteren een horloge geruild met @Flipperkast. Robert’s advertentie/beschrijving was helemaal kloppend. Zeer eerlijke verkoper, uitstekende communicatie en een erg prettige persoon/liefhebber. Absoluut een aanrader.

1 like

Van @Flipperkast een horloge overgenomen vorige week. Na een eerdere koop wederom een goed gevoel en een nette deal kunnen sluiten. Duidelijke communicatie en geen verrassingen.

Aanwinst voor het forum en zeker voor het blauwe gedeelte. :sunglasses: :+1:

2 likes

Zojuist terug van een deal met @Flipperkast. Onder het genot van een bakkie pleur de deal gesloten en dat was een aangename. Leuke vent met kennis van zaken, en iemand die zijn afspraken nakomt! Dikke prima dus. Geniet van je Speedy Robert!

1 like

Bandje verkocht aan @Flipperkast. Meteen betaald en berichtje bij ontvangst. Alleen de beste notoire flipperaar had het horloge alweer weg gedaan voordat het bandje ontvangen was :smiley:

1 like

En ja hoor, het moest een keer gebeuren.
Razendsnelle flits deal gemaakt, in de middag voorgelegd en in de avond even een kopje koffie gedaan. Draait er niet om heen, prettig om zaken mee te doen!

1 like

Vandaag de verkoop van een horloge met @Flipperkast afgerond, ter plekke overhandigd en meteen de hernieuwde kennismaking ingevuld. Ging allemaal soepel en gezellig. Veel plezier met de NA :grinning:

1 like

Vandaag een leuke ruildeal gedaan met @Flipperkast
Aardige vent, goede communicatie & duidelijk met wat hij wel of niet wil.

Een klein foutje van mijn kant, daar zijn we reëel uit gekomen. :ok_hand:

Absoluut tot de volgende deal.

1 like

Vandaag mijn Omega verkocht aan @Flipperkast . ‘S ochtends een akkoord, 2 uur later was het horloge al afgehaald. Fantastisch zakendoen, en zeer betrouwbaar, dat heeft voor mij de doorslag gegeven het horloge aan Robert te verkopen.

1 like

Gisteren een horloge overgebomen van Robert.
Gezellige overdracht gehad en horloge voldeed aan alle verwachtingen. Zeer zeker een aanrader dus.
Tot de volgende keer robert.

2 likes

Robert heeft een horloge van mij overgenomen. Communicatie was snel en effectief. Met zijn ervaring weet hij wel hoe een koop of verkoop te sluiten
Hij heeft terplekke het geld overgemaakt en dat kwam enkele dagen (vanwege het weekend) netjes aan.

Kortom: een goede ervaring met @Flipperkast.

1 like

Ook ik heb erg goede ervaringen met @Flipperkast. Vorige week een Speedmaster Pro uit 2017 van hem overgenomen. Robert was erg helder in de communicatie en het voorzien van tal van detailfoto’s. Nadat hij het geld via overschrijving had ontvangen deed hij het horloge meteen op de post (verzekerde verzending) en had ik het amper een dag later bij mij in België. Erg tevreden met zowel het horloge als de gang van zaken! Nogmaals bedankt voor de fijne deal Robert!

1 like

Enkele dagen geleden was ik net te laat met reageren op een horloge in het blauwe gedeelte omdat @Flipperkast enkele minuten eerder had gereageerd. Vandaag een berichtje van Robert ontvangen, dat ik het horloge tegen dezelfde condities mocht overnemen, hetgeen we meteen in muziek hebben omgezet. Kan niet anders zeggen dan hulde en dit is waar dit forum voor mij om gaat. Dank je wel Robert, one happy camper hier!:+1:

3 likes

Nice…mooie actie. :+1:

1 like

Rolex pouch overgenomen van @Flipperkast.

Duidelijke communicatie, netjes verpakt, snelle verzending.

Kortom: prettige ervaring! :+1:

1 like