Rolex 1018 (36mm) uit 1964

Het verplichte rijtje:

Te koop, ik wil geld vrijmaken voor andere aankopen. Relatief zeldzame vintage Rolex. Meeste Oyster Perpetuals uit die tijd zijn 34mm, maar deze is dus 36mm en is daardoor voor de moderne man ook goed draagbaar. Komt met twee leren aftermarket bandjes zoals te zien op de foto’s. Onderhoudsgeschiedenis is onbekend, maar bevriende horlogemaker heeft heb nagekeken en hij loopt goed. Glaasje en afdichtring deksel zijn vervangen.

Merk en model: Rolex OP 1018
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1964 (serienummer en markering binnenkant deksel komen overeen en type wijzers zijn ook periode correct)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: nee, watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee, alleen service pouch
Verzendkosten of afgehaald: nader overeen te komen
Conditie (krassen, werking etc): goed, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: caliber 1560 workhorse (zelfde als Explorer en Submariner uit die tijd)
Vraagprijs: € 2.995
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

43 likes

download (3)

4 likes

:arrow_up:

1 like

Up en prijs naar € 2.950

1 like

Ik er wel interesse getoond, maar wacht nog op een serieus bod… wie pakt er door :sunglasses:

Weekend up en prijs down naar € 2.900

:top:

Up en down naar €2.850

180636

1 like

UP :slight_smile:

Up en prijs naar €2.800 :hushed:

2 likes