Rolex 16030

Enkel te koop :slight_smile: Deze Rolex 16030 komt hier van het forum. Gekocht voor een iets lager bedrag, echter wel geld in gestoken.

Toen ik het horloge kocht was de band meer elastiek en waren meerdere pinnen gebroken. Ik heb de band volledig laten reviseren en hij is nu als nieuw. Ook nagekeken bij de horlogemaker, hij kan er nog lang tegenaan.

Merk en model: 16030
Diameter: 34
Leeftijd: 1981
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September 2021
Factuur en/of certificaat: Rolex Service Papieren
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen of verzenden op jouw kosten
Conditie (krassen, werking etc): Goed. Uurwerk en band in topstaat. Kast nog lekker dik. Natuurlijk wel gedragen:
Vraagprijs: 4999
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes

Mijn vingers jeuken al bijna 2 dagen. Ik kon mijn originele post niet aanpassen, daar staat wel een hele domme fout in:

Natuurlijk is deze Datejust 36mm :slight_smile: Geen idee hoe ik dat verkeerd invulde.

6 likes

Iemand wilde zijn 126710BLRO ruilen met deze, maar zoals gezegd: Alleen verkoop, sorry.

2 likes

En Up. Mocht je een andere plaat willen, bij T SWISS T – kan je die gewoon bestellen en bij Tempus Uurwerktechniek plaatsen ze hem voor je.

4999,- voor een mooie kast en strakke band, kom daar elders maar eens om.

2 likes