Rolex 2022 speculaties: wat gaat eruit en wat komt er bij

Of je nu wilt of niet. Horloge hobby gaat enkel alleen daarom. Maar eerlijk is eerlijk, wat voege dat toe? Bewijs dat het om een prestige artikel gaat en niet een horloge is die zo van de lopende band komt rollen zoals de rest van hun horloges.

Zo deze is al uitgelekt.

.

.

Nieuwe day date clasp? Met snel verstelling?

4 likes

Dat denk ik echt niet. Huidige variant is juist gaaf en altijd al zo geweest.

2 likes

Zou zomaar kunnen 🤷🏻

Zou kunnen maar ziet er denk wel echt raar uit zo’n kleine clasp op een president band.

Hoef je aan de buitenkant niets van te zien toch, hoewel het op de tekening er wel zo uitziet

1 like

Idd en 's ik mij dat dan voorstel op de president :nauseated_face:

1 like

Deze geruchten gaan rond. Allemaal wel dik hoor! Alleen de snelle terugkeer van de Hulk zou wel een gekke zet zijn.

4 likes

De Everose DayDate met blauwe plaat is wel heel gaaf :ok_hand:.

De Everose Sub vind ik een overkill aan blauw hebben 🤷🏻, De Sub in Everose met zwart zou ik liever zien

2 likes

Zeker! Rosé met blauw is wel een lekkere combi.

1 like

Dat zou betekenen dat de Cermit maar 3 jaar in productie is geweest. Nog korter dan de SD4K.

Denk niet dat de Starbuck eruit gaat. Kan ook prima naast elkaar 🤷🏻.

1 like

Eens, niet aan gedacht. Soort James Cameron dail.

1 like

Maar een blauwe Sub in staal zou ook niet mis zijn :ok_hand:

2 likes

Ik gok op return van 126710LN en ook mogelijk op jubilee

3 likes

Is het niet tijd om de SD43 eruit te halen? Was in 2017 ter ere van 50 jaar als ik het goed begrijp? Is nu reeds 55 jaar lol

1 like

:ok_hand::ok_hand:

Hoezo, kan toch prima blijven voor de bredere pols 🤷🏻

Ja vind het prima ben blij met die van mij en mn dikke pols alleen als anniversary flink over datum dat bedoel ik te zeggen.

1 like

Ik zou niet zo snel weten wat ze met de Seadweller aan moeten. Loopt ook niet over van populariteit en de manier om dat te veranderen is kleiner te maken met als gevolg dat het een submariner wordt. Denk dat ze de SD43 mooi intact houden.

2 likes