Rolex Air-King only

Is de Airking nog wel redelijk normaal te bestellen bij AD?
zit een beetje te scrollen en vind hem toch wel leuk eigenlijk. Zou een dagelijkse horloge kunnen zijn denk ik

3 likes

Jazeker. Ook ik join de club! Twee weken geleden opgehaald bij de AD hier in Amsterdam. Gewoon normaal en lief doen, dan is er niks aan het handje. Zal er binnenkort over uitwijden in de SOTC afleveringen die eraan komen! Wat een gaaf quirky ding.

6 likes

Moet te doen zijn. Zie hierboven. Was nieuwe klant.

1 like

Thanks voor je reactie. Ga ik binnenkort ook maar eens langs.

Ik heb er een paar maanden op mogen wachten. Uiteindelijk toch behoorlijk vlot geleverd (iets meer dan 2 maanden).

Is uiteraard ook een beetje mazzel hebben.

1 like

Is ook echt een leuk horloge. Naast 2 duikers gewoon een prima aanvulling :+1:t2:

Ja geloof ik meteen. ben benieuwd ga over 2 weken eens langs als ik vrij ben.

Ik ga binnenkort ook eens langs om eens te informeren wat de huidige verwachting wat betreft levering.
Sta weliswaar daar gelist voor een DJ36, een “snelle” “extra” aankoop versnelt misschien ook dat proces (maak ik mezelf wijs in ieder geval :stuck_out_tongue: ).
Vind de Air King met de dag toffer worden, mede door de eerder genoemde groene accenten.

1 like

Die DJ36 had ik eerder dit jaar zonder wachttijd via AD. Blauwe plaat. Was mij toch te klein helaas. AK is een heel ander horloge.

Zelf zou ik het liefst naar 1 grailwatch willen voor naast mijn Pelagos, maar wachtlijsten voor mijn ultieme horloge (de DD) daar doen AD’s helaas niet aan (bij mij :wink:).

Hoe dan ook: ik geniet van mijn bescheiden collectie, kan een beetje afwisselen en de AK is een topper die ook nog eens lekker draagt :ok_hand:t2:

Ps. Er zijn ook AD’s die zeggen dat ze, ik quote, ‘per klant max 1 Rolex per jaar uitleveren omdat ze meerdere mensen blij willen maken’.

3 likes

36 mm is klassieker

Lijken je armpjes ook dikker

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kan een klassieker zijn. Als je je er niet happy mee voelt is het zonde… Been there, done that.

En daarnaast; nóg dikker? :smiling_imp:

1 like

Ik snap je volledig.

Buiten dat, als ik een AK zie liggen, laat ik hem ook niet liggen haha

2 likes

Snap ik zeker. Zouden heel veel hebben gedaan.

Overigens heb ik voor mijn AK wél weer even op de wachtlijst gestaan :wink:

1 like

M’n zwager heeft er een, altijd gefascineerd geweest door het horloge. In mijn ogen de meest ondergewaardeerde Rolex van de laatste jaren…

Merk wel dat die een stuk populairer wordt, en dat is balen voor mij, gezien ik hem wel wil hebben haha

2 likes

En die verkrijgbaarheid wordt naar verwachting alleen maar lastiger mocht dit een discontinued model worden. Maar dat roepen ze al tijden, dus hopelijk valt dat mee.

Ik hoop het ook, kan je nagaan m’n zus kocht die dag 2 horloges tegen dikke korting, die al tijden in de vitrine lagen…

Een Rolex AK & een OP met groene dial en oranje accenten in de dial.

2 likes

Dat lijkt idd tijden geleden, maar is inmiddels ondenkbaar. Het kan snel gaan.

1 like