Rolex 'Bang for Buck' voor onder 7.500,-

Zo is het toch haast een explorer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat maakt het uit? Kans is groot dat je hem binnen 2 weken weer inwisselt voor een ander.

Kortom: gewoon proberen.

Ik denk dat mijn pols nog ietsie groter is dan die van Lucas, maar dit is echt een no-go op kleinere polsen, ding draagt dan ook helemaal niet comfortabel…

Weet ik. Maar bedoel meer dat Lucas toch de neiging heeft om horloges snel te flipperen. Kan deze voor de lol best een keer tussen toch?

1 like

Rij jij met deze snelheid in zijn 4 of 5?

Ben jij dit @SilentRotor?

1 like

Hij rijdt in ieder geval te hard om een foto te maken.

3 likes

afbeelding

Busted

Kun je moeilijk zien wanneer de toerenteller een optie is bij een auto, heb dat nooit begrepen :joy:

1 like

SilentRotor: voor iemand die zegt dat hij ‘weinig designs van dit merk niet mooi vindt’ heb je al behoorlijk wat goeie opties weer verkocht en ben je behoorlijk kritisch op de suggesties die worden gedaan. Ga je het wel vinden bij ‘dit merk’?

1 like

Zeker, heb het al gevonden👍🏻
Het hoeft er maar één te zijn die wel blijft, dan heb ik hem gevonden, maar daarvoor blijf ik lekker proberen. Mijn 16014 was een van de beste qua comfort en dus kan ik het best naar een moderne Datejust gaan: betrouwbaarheid en comfort in een horloge.

126200 op jubilee, heel andere smoel dan de fluted bezel.

10 likes

Heb op dit moment de 116234 van @Only kunnen reserveren. Dit is mijn keuze dus geworden, bedankt allemaal!
Misschien koop ik ooit nog een andere dial, maar ik ga het eerst proberen met de prachtige zwarte.

24 likes

Niicceeee :sunglasses:

2 likes

Gaaf!

1 like

Wat is nou precies het verschil met het horloge op de allereerste foto in dit topic die je had weggedaan?

35 jaar productie en ontwikkeling :joy:

Die 16014 was perfect maar het plexiglas was te gevoelig. Nu heb ik dus weer een mooie maar moderne Datejust 36 met zwarte dial gereserveerd.

16014 werd al geleverd met saffierglas toch?

Nope, pas vanaf de 16234 zover ik weet

1 like

Een witgouden day date met groene wijzerplaat. :innocent:

1 like