Rolex Blaken

Rolex Blaken is bij mijn weten een veredelaar van Rolex, voor zover er nog wat te veredelen valt bij Rolex. Ik ben Rolex Blaken echter in Nederland nog nooit tegen gekomen. Het lijkt er op dat ze voor “hun” Rolex Submariner de wijzerplaatindeling van een Explorer gebruiken. Is dat exclusief of wordt de Submariner hiermee verprutst? Heeft deze “veredeling” uberhaupt wel meerwaarde en is het dan nog wel een Rolex? Ik weet niet wat ik van een Rolex Blaken moet denken.
Wat vindt het HF hiervan?

Mijns inziens verkrachting van een Rolex. Resell value naar de haaien. Nope. Lekker origineel houden.

1 like

Blaken is niet mijn smaak. Artisans de Geneve daarentegen wel.

3 likes

Same, en Tempus Machina ook.

Ja, vol aftermarket. Rolex zelf wil hem dan niet meer servicen.

Van Artisans:

A closer look at The 6263 Tribute to Albino Project.

https://www.instagram.com/p/B_NaB42qm_i/

Dit vind ik een gave chrono.

4 likes

Nope niet doen, maar ieder zijn ding :vulcan_salute:t2:

Hier niet over beginnen ralph. Dan worden de wat minder rolex fans gek :rofl:

3 likes

Ter vergelijk even de chrono van Blaken. Voor een zoontje van 5 is deze leuker. :joy:

8 likes

Poooohhh wat een gedrocht!

3 likes

Iedereen moet met z’n bezit doen wat ie wil.

Ik wil het niet hebben of kopen alleen.
Origineel Rolex of niet.
Hele kleine modjes met Rolex onderdelen zou ik oke vinden, maar die wil ik ook niet.

1 like

Als je het mooi vindt: gewoon doen. Nee het is geen ‘originele’ Rolex meer, maar als de persoon hem daardoor wel mooier vindt is het prima!

En voor de mensen die zeggen dat ie minder waard wordt… joh: je koopt een horloge om van te genieten toch, niet om geld mee te verdienen. Als dat geld dat je ‘verliest’ na aanschaf je uitmaakt, koop dan überhaupt iets wat bij je budget past😉

De Rolex Heritage DAYTONA Paul Newman 6263 by EMBER Concept uit München ziet er ook niet verkeerd uit.

Deze wil ik wel!

2 likes

Ik zou serieus overwegen om een Daytona tegen een betonnen plantenbak aan te gooien ipv op deze manier aanpakken.

Volgens mij verziek ik hem dan minder…

3 likes

Lijkt wel alsof een eenhoorn m In een lsd ketel heeft gedipt.
Lekker spacen met de kabouters in het bos.

Gods kanoerie wat een %#£¥?!

1 like

Je brengt het alsof dit een slecht iets is…

6 likes

Die maken wel meer coole mods, ik vind hun andere daytona ook cool.

1 like

Ik vind deze Rolex Submariner Blaken met exploreer dial er toch wel mee door kunnen, wat jullie? :wink:

4 likes

Er staat wel een half boek op de wijzerplaat zo.

8 likes

Deze vind ik wel mooi, alleen al die tekst :roll_eyes: Had gerust een lijntje of 3 minder mogen zijn.

1 like

Nee.

Brrr

1 like

Je kan er wel gewoon mee door Amsterdam lopen.

1 like