Rolex Datejust 126234

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex Datejust referentienummer 126234 (fluted+jubilee)
Diameter: 36
Leeftijd: November 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2023 (via AD)
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig, alles zit erbij en alles wat ik bij de koop kreeg, krijg jij ook. Inclusief Rolex pet.
Verzendkosten of afgehaald: Alleen afgehaald, afspreken op openbare plek omgeving Zwolle
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw, zitten enkele haarlijntjes op de clasp, met de telefoon niet eens vast te leggen
Soort uurwerk en kaliber: 3235
Vraagprijs: 9750
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

35 likes

Erg veel interesse maar nog geen doorpakker! Wie pikt deze prachtige, zo goed als nieuwe Datejust op?

5 likes

Up en een prijsverlaging naar list, dus €9400! Wellicht dat dit twijfelaars over de streep trekt om dit pracht horloge om te slingeren!

Ik heb trouwens geen interesse in inruil.

3 likes

Een up voor dit glinsterkanon!

2 likes

Ligt iedereen aan een playa of begint het rentebeleid van de ECB er eindelijk in te hakken op HF ofzo?

Upje nog maar!!

4 likes

Uppie

1 like

Up!

Voor de lowballers onder ons: bespaar jezelf de tijd en moeite, voor minder dan list gaat deze DJ niet weg.

Heb je de nieuwe Speedy met witte wijzerplaat? Wellicht kunnen we praten over inruil…

3 likes