Te koop:
Merk en model: Rolex Datejust 126334
Diameter: 41
Leeftijd: maart 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: helemaal compleet
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): super mooie staat
Te koop deze in uitstekende staat verkerende Datejust. Het horloge is zeer weinig gedragen. Met een bouwlamp erop en onder een microscoop zul je vast ergens een haarlijntje zien, maar ik kan er met het blote oog niets aan zien. Prachtige staat dus. Oorspronkelijk door mij op de oyster gekocht, maar in augustus 2023 heb ik er bij de AD een nieuwe jubilee bijgekocht voor 1.700 euro. De jubilee is niet los te koop (enkel wanneer de DJ op oyster verkocht wordt). Prijs op de oysterband: 12.950. Met de oyster én jubilee: 14.500.
S.v.p. enkel serieus geïnteresseerden. Ik reageer niet op marktplaatsachtige reacties.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.