Rolex Datejust 36mm nieuw model 2020 (126200)

Te koop een zo goed als nieuwe DJ 36mm op jubilee met sunburst zwarte plaat. Horloge is nagenoeg mint op de sluiting hier en daar een swirl. Ga mij oriënteren op wat anders wat weet ik nog niet. Horloge magweg hoeft nietweg. Mooie korting heb je te pakken. Wil mij rustig gaan oriënteren op wat anders. twijfel blijft toch bestaan en nu hak ik de knoop dan definitief door. Uiteraard Full set door mij aangeschaft in 2020 bij NL AD. Vaste prijs 6250€, ik accepteer geen cash! horloge wordt meegegeven nadat het geld op mijn rekening staat.

Advertentie is geplaatst na overleg met Mod :slight_smile:

Merk en model: DJ 36mm 126200
Diameter: 36
Leeftijd:2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full Set inc bezel protector en tag
Verzendkosten of afgehaald: allebei verzenden op kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): nagenoeg mint, wat swirls op de sluiting krijg ze niet eens op de foto, maar kom gerust kijken
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs:6250
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Weekend uppercut!

2 likes

Niemand een gloednieuwe Datejust? Bijzonder hoor, beperkte inruil met cash up van jou kant bespreekbaar:

Pelagos liefst met blauwe plaat.
Tudor GMT
Explorer 1 met gesloten beurs afhankelijk van staat( alleen full set en MK2)

Cash money ook welkom hè. $$ in my eyes🤑

Gereserveerd als een Peerd

1 like

Verkocht en met een volle beurs op zak gaan we weer de horloge markt onveilig maken. Here I come. HF en koper bedankt!

3 likes