Rolex Datejust Only - Deel 2

Het is een 16200, maar alsnog van harte. Mooie plaat :ok_hand:

Klopt, typfout… :slight_smile:

1 like

8 likes

Afgelopen zondag een datejust 36 mogen bestellen bij S&C eindhoven, niks mee gekregen? Mocht geen aanbetaling doen. Is dit de nieuwe norm? Of gaat alles nog goed haha. Evenals chrono afspitten soms voor een datejust roullete met super jubilee band. Niks tegengekomen hellaas

Gister bij s&c adam niks kunnen bestellen (wilde een dj41, samenstelling maakte niet uit voor hun).
Einde van het jaar opnieuw proberen, kreeg ik als advies.

1 like

Herkenbaar. Vorige zomer hoorde ik dat ook, en blijkbaar is het nu weer driekwart jaar opgeschoven.

Maar volgens het orakel:

Tegen het einde van het jaar pik je ze ook weer voor weinig op bij de handelaren :ok_hand:

1 like

16233 vandaag.

11 likes

Lekkere glimmer :ok_hand:t2:

13 likes

Eindelijk kan ik meedoen! Wat een mooi exemplaar.

24 likes

Ja wat een mooie, wellicht de mooiste….

1 like

De mooiste hoorde ik? :stuck_out_tongue:

11 likes

10 likes

Gefeliciteerd met de mooiste DJ in deze uitvoering. Denk alleen dat 36 mm mooier zal staan, gezien je polsmaat. Geniet van je aanwinst :wink:

2 likes

Heb je helemaal gelijk in! Maar die keuze had ik niet bij de AD.

Hij zit net op het randje, @Chris_EU gaf mij ook het advies om evt kijken naar een 36er.

1 like

Ik denk dat vast wel iemand je gebruikte 41 wil ruilen tegen z’n nieuwe 36 met een kratje bier toe.

2 likes

Het is maar net wat je zelf mooi vindt staan natuurlijk. @picolino heeft ook een mooie dj met motif dial (die vind ik dan weer veeeel te klein staan :rofl:), wie weet…

:sunglasses:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ik begin het met je eens te worden hoor.

1 like

:clinking_glasses:

1 like

:star_struck:

13 likes

19 likes