Rolex Datejust Only - Deel 2

12 likes

Wel mijn ding!

13 likes

13 likes

Is dit 34mm?

Nee, 36.

1 like

Mooi hoor :+1:

1 like

Wat is het referentienummer hiervan, mooi ding namelijk :sweat_smile:

ref is 126234 36mm fluted jubilee white roman dial.

1 like

Vraagje, zit er bij een nieuwe DJ nou ook een kroontje in het glas? Kan hem tot heden nog niet ontdekken…

Die zou er moeten zitten. Vaak lukt het wel als je je glas vanaf de zijkant belicht met een led lampje of je telefoon. Niet op 6 uur, maar juist op de 12 schijnen.

1 like

Gevonden! Thanks!

1 like

Afgelopen week deze Datejust mogen ophalen, super blij mee!

17 likes

Toen deze uitkwam was dit de configuratie op de site, samen met de blauwe fluted op Oyster. Juist de niet voor de hand liggende combi staat deze prima :ok_hand:

alleen jammer dat er geen kroontje in je glas zit :wink:

Ik wil altijd iets wat niet iedereen heeft! Stond eigenlijk op de lijst voor de nieuwe OP alleen deze gaat dit jaar waarschijnlijk niet meer komen, uiteindelijk voor m’n 2e keus gegaan en ben er uiteindelijk blij mee dat ik voor deze heb gekozen!

2 likes

Ook in het zonnetje doet hij het goed.

9 likes

samen met de blauwe fluted op Oyster

Misschien is het vloeken in de kerk, maar ik vind die combinatie echt helemaal super. Wél een beetje de ‘bling’ van fluted, maar ook weer niet teveel. Ik heb hem nu 2 weken om de pols en ben zo blij als een puppy.

Met kroontje in het glas als je goed kijkt :face_with_monocle:

17 likes

Vandaag ook deze configuratie om gehad! Stond goed maar geef toch voorkeur aan de klassieke combi fluted + jubilee dus nu even wachten.

Ook erg fraai! Voor welke wijzerplaat ben je gegaan?

En kon je deze configuratie zomaar krijgen? Weet dat er andere leden op het forum al maanden wachten op deze configuratie namelijk haha

Blauwe. Was er dus niet meteen dus ook even wachten!

1 like

Welnee, is super! Als Rolex zelf zo promoot, is dat ook niet ondoordacht. Plaatje klopt gewoon.
Bij de 36 vind ik de klassieke combi wel gepaster.