Rolex Datejust white roman fluted jubilee 126234

Te koop aangeboden mijn full set Rolex Datejust white roman fluted jubilee 126234. Betreft een (zeer) net horloge in full set.

Vraagprijs cash 8700 euro (600 onder list!) !

Kort in mijn bezit geweest, te veel overlap met mijn 16234

Ik ben eventueel geïnteresseerd in ruil/inruil, bijbetaling van mijn zijde is geen probleem . Horloges waar mijn hart sneller van gaan kloppen zijn:

• Rolex Submariner 114060
  • Rolex Explorer 124270 (36 millimeter)
  • Rolex Sea Dweller 16600
  • Een ander leuk voorstel … kom maar op!

Merk en model: Rolex Datejust white roman fluted jubilee 126234
Diameter: 36 millimeter
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 29-02-2024 via Wrist Candy
Factuur en/of certificaat: full set en aankoop factuur van Wrist Candy aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set en aankoop factuur van Wrist Candy aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden op kosten en risico’s koper mogelijk. Voorkeur gaat uit naar afhalen in noorden des lands, tegemoet rijden eventueel mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat met aantal lichte krasjes op de clasp van het desk diven (;

Soort uurwerk en kaliber: automatisch uurwerk (logisch)
Vraagprijs: 8700,- (50 euro minder dan ik er voor heb betaald (en ik had al 250 euro korting als “vaste” klant van Wrist Candy) .

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

20 likes

UP :watch:

1 like

Inruil van bovenstaande niet meer mogelijk, ik ben inmiddels al een 114270 rijker!

Prijs gaat naar een (vaste) 8650,-

2 likes

UP, paar voorzichtige inruil voorstellen gehad, nog niet de juiste. Blijf vooral proberen en wie weet komen we er uit!

2 likes

Leuke voorstellen gehad, paar in overweging maar nog niet de perfecte deal :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tot zaterdag 20/4 gereserveerd voor een forumlid

3 likes