Rolex Datejust

Goedenavond allen,

Na een tijd in de wachtrij te hebben gestaan kan ik momenteel een Rolex Date Just 41mm Blue Index Dial 126334 62610 Jubilee kopen voor omgerekend €8640. Kunnen jullie als meer ervaren kenners vertellen of dit een goede aankoop is? Ik twijfel nog om het horloge te dragen of door te verkopen. Gezien ik in Amsterdam woon schijnt de eerste keuze namelijk niet meer zo veilig te zijn. Alvast dank voor jullie hulp!

1 like

Volgens mij heb je je keuze al gemaakt :face_with_hand_over_mouth:

Dank Dora! Helaas is het bij bekende van mij minder goed afgelopen.

1 like

Waarom zou iemand overigens een DJ41 aanbieden voor 800 onder list? Is het een bekende van je?

Die persoon kan hem makkelijk voor meer kwijt dus dan zou ik altijd voorzichtig zijn.

1 like

Nee ik heb familie in het buitenland, daar is hij nu beschikbaar gekomen voor iets onder USD 10.000

1 like

Lekker 750 eu pakken en leuke oris kopen

2 likes

Ah oke netjes :ok_hand:t2:

Goede deal mits je geen importheffingen en belasting hoeft te betalen.

Thanks! Ja dat klopt. Mijn familie is officieel inwoner van een ander land en zou het horloge dus zonder heffingen Nederland binnen moeten kunnen krijgen.

2 likes

Lekker doen dan.

In Amsterdam dragen is natuurlijk altijd een risico, maar in welke grote stad niet… Als je het met beleid doet moet het goedkomen. In deze tijd van het jaar zit hij toch onder een jas.

Gwn kostbaar heden verzekkering nemen en klaar wordt die gestollen jammer dan voor de verzekkering

Gewoon lekker dragen die Datejust. Maar op gepaste momenten. Ik zou zelf ook niet zo snel met korte mouwen op een terrasje in A’dam gaan zitten met een Rolex om m’n pols.

2 likes

Ik zou zelfs niet met een seiko, bulova etc die er op lijkt op een terrasje gaan zitten. En dan maakt het niet uit in welke (grote) stad ik ben.

Als je hem mooi vindt, gewoon doen.

Graag normale reacties.
Popcorn valt daar niet onder.

8 likes

Bij de fiscus ook niet denk ik zo :sweat_smile:

1 like

Een courante DJ is altijd een goede aankoop in zowel kwaliteit als waardevastheid, als dat je vraag beantwoordt.

Daarnaast lijkt het er in je post op dat de lokroep van de winst je interessanter lijkt dan trots bezitter te zijn van een Rolex. Dat is helemaal oke en die winst zal je ook snel kunnen nemen, zowel via particuliere kanalen als eventuele resellers.

Klaar? Klaar!

3 likes

Hahaha

WTF straattaal.

1 like

Dacht dat je in de wachtrij stond?

Dank Naut, fijn om een minder verzuurde reactie te krijgen. Het lijkt mij erg mooi om een Rolex te hebben en dit horloge staat al een tijd op mijn verlanglijstje. Verder geef ik de reden waarom ik twijfel aan, jammer dat dat slecht wordt ontvangen op dit forum.

Ik heb gevraagd of ze mij in konden lichten als het betreffende horloge beschikbaar kwam.

1 like