Rolex Day-Date only (Deel 2)

Verkopen of bewaren voor toekomstige geelgouden Day-Date?

3 likes

Verkopen, aan mij :smile:

1 like

Vandaag verkopen is morgen spijt hebben. En waarvoor? Die paar honderd euro die je terug krijgt en die je ook had kunnen sparen in één maand ?

Nee, lekker vasthouden en in een wit gouden day date zetten

1 like

Met geelgouden markers :grimacing:

1 like

Dit. Ik vind blauw in geelgoud niet mooi.

1 like

Lijkt me ook niet zo mooi…

Ik vind die 118206 36mm platina echt zo’n bewaard geheimpje. Liggen op chrono24 al best wel lang paar hele nette exemplaren te slapen voor niet idiote prijzen, daar zal ook zeker nog flink ruimte in zitten.

Lijkt mij alleen koopwaardig als je hem wil hebben voor het leven. Want bijna niet te verkopen.

1 like

Klopt, maar waar ligt dat nou aan ? Jij hebt veel meer verstand van Daydates dan ik, enig idee ? Toch de prijs versus geel- en witgoud ?
Oprechte vraag.

1 like

Ik denk dat de meeste mensen die een Day-Date willen, dan ook de (iconische) presidentband willen. Ik heb zelf laatst ook een oyster overwogen. Tientallen tot honderden foto’s bekeken. Maar hoewel mooi, want sluiting bijvoorbeeld is toch mooier dan bij de sportmodellen met oyster, vind ik presi gewoon gaver. Het hoort gewoon bij een Day-Date.

En als je dan oyster neemt, moet je ook een smooth bezel hebben. In mijn ogen. Teveel lastige punten dus.

Tenslotte, mensen die dan eindelijk een groot bedrag neertellen voor een droomhorloge, willen dan wss ook het horloge zoals ie volgens de meesten hoort en dus ook weer te eventueel makkelijk zonder al teveel verlies of mss wel wat winst te verkopen is.

1 like

Volg je even niet, 118206 heeft toch smooth bezel en pres?

1 like

My bad, ik zat met ander forumgenoot te praten via pb over DD op oyster wg.

platina is ander verhaal!

1 like

2 likes

Ja, je hebt gewoon gelijk.
Punt

1 like

Dat gezegd hebbende vind ik smooth bezel en pres wel cool op een platina.

Ik zal het niet kopen, maar het heeft wel iets.

7 likes

Echt, zo erg?
Deze witgouden met een persoonlijkheids stoornis dan?

5 likes

Blijft gaaf een smooth bezel op oyster. Lastig te vinden in beetje mooie staat.

Ik vind het niks! Vooral niet wanneer je de keuze hebt.

6 likes

Dit wil je toch gewoon

5 likes

Ik heb voorkeur voor Barleduc.

1 like