Lijkt mij dat er bij lume wijzers ook lume op de plaat moet zitten.
Dat dacht ik dus ook. Echter na een google speurtocht kan het beide.
Ja die is uitzonderlijk fraai!!
Ik zou hier inderdaad non-lume wijzers op verwachten
ja dat dacht ik ook. Als ik echter op chrono en ebay kijk kom ik dezelfde configuratie ook regelmatig tegen.
Zoals @Klokkengek hierboven ook al aangeeft. Welke wijzer bij welk jaar/configuratie/materiaal dial oid hoort kan ik nergens echt terugvinden. Hoopte op wat DD experts hier
Imo: geen lume op wijzerplaat, dan gesloten wijzers.
️
Dat idee dus
Probleem is dat ik hem toch wil dial swappen en laten servicen via rolex. Dus als de staat vd kast, band en uurwerk goed zijn en de prijs is goed wordt het wel interessant.
En ik wil te graag waarschijnlijk
Ik verwacht dat onze Ramon @Crownguard hier vast meer over kan zeggen.
En uiteraard is er vintage Rolex expert Jasper @AmsterdamVintageWatches die ook vast meer inzicht kan geven.
Werd net gebeld door Ramon. Zijn aantal dingen die toch wat vreemd zijn. Vind het dan toch te veel geld om op afstand te kopen. Dus de zoektocht gaat gewoon verder
Afstand kopen online zou ik echt nooit doen met zo’n horloge. Goed bekijken kan alleen irl.
Je hebt ook gelijk. Echter zie ik mezelf al flanereb met een gouden DD om de pols. Ik excelleer niet in geduld wanneer ik iets heel graag wil
Geduld hebben is lastig. Ben ik ook slecht in. Maar “it pays off”! Dik jaar heb ik naar deze gezocht! Maar als ie er dan is…
Kijk, dat is het betere werk. Als er twijfels zijn… niet doen. En sowieso nooit dit soort investeringen op afstand doen, exact zoals @551er zegt.
Vraag of Ramon @Crownguard een mooi exemplaar voor je zoekt, dan komt het goed zonder risico. Ik spreek uit ervaring. En een klein beetje geduld moet echt; dan doe je de beste deal.
Wat nog meer dan? Nu ben ik wel benieuwd.
Eigenlijk moet je gewoon niet ongezien kopen, zeker niet bij dit soort uitgaven.
Edit: wat vooral het kwalijke is dat dit allemaal niet vermeld was. Dan was het nog het overwegen waard ivm mijn wensen. Nu vertrouw ik het toch niet zo.
Nouja dan zou ik hem links laten liggen Willem. Er zal hopelijk snel een mooi exemplaar op je pad komen!
Ik heb hem zoals die hoort
Als Nederlander wil je toch gewoon de dag in het Nederlands kunnen lezen ? Martes klinkt meer als een Spaanse dinsdag, hoewel dat natuurlijk lang niet verkeerd is (tenzij je op het moment in Barcelona bent)