Rolex Daytona only

Hafiz is momenteel wel echt heerser vwb watch-reviews, de Bob Ross van de horloges !!

3 likes

De enige kerel die mij in slaap mag praten.

2 likes

24 likes

2 likes

Heerlijke klatser. Nooit wegdoen, is echt een toekomstige klassiekert (nou ja, nu al natuurlijk maar goed).

1 like

Pre Oysterflex. Ook wel leuk op een lederen bandje.

12 likes

6 likes

niet echt een ‘bevorderende’ foto, maar in elk geval veel sportievere, iconische, roeispanen :slight_smile:

14 likes

Jammer dat er voor de Oysterflex generatie geen originele Rolex krokobanden beschikbaar zijn. Ziet er erg mooi uit :ok_hand:t4:

2 likes

Die zijn zeker wel beschikbaar ! Ze zijn iets minder dik dan de originele zwarte croco band voor de eerste generatie 116515LN en verschillen dus aan de kant van de sluiting. Gewoon te bestellen bij AD. Op TRF diverse keren voorbij zien komen afgelopen jaren inclusief foto’s !

Partnumber staat aan binnenkant, B80118 (dit is wel echt maatje kippenpols by the way……)
Grappig is ook dat deze croco band de OF letters voor sizing gebruikt! Dat is normaal gesproken niet zo met OEM leren banden, dan heb je codes als XS, STD , XL etc en komen ze per set.

5 likes

Wow nice! Ik heb het verschillende keren gevraagd, maar ze wilden geen bandje bestellen omdat het niet bij het originele ref nummer hoort. Ik zal het nog eens proberen. Thanks man

1 like

Iemand met het juiste horloge laten bestellen. Gratis tip

13 dagen later🙈

20 likes

Vier dagen later

10 likes

NA

32 likes

Poeh lekker hoor!
Proficiat :wink:

1 like

Knaller!