Rolex duikhelm display

Geachte lezer, in mijn bezit verkregen deE kleine koperen duikhelm. Al snel dook via een zoekopdracht de merknaam Rolex naar boven. Diende mogelijk als display? De vraag is natuurlijk of dit exemplaar authentiek is. Het oogt oud. Voorste stuk kun je losdraaien, drie voorzien van glas de bovenste zit geen glas in.

Goeie vraag.

Zonder goede scherpe foto’s ga je het antwoord op deze vraag niet krijgen. Ik ben zelf ook wel benieuwd naar je eigen zoektocht, want een koperen duikhelm in verband brengen met Rolex, of een willekeurig ander merk wat duikhorloges maakt, kan ook met een duikhelm van de HEMA (zouden ze die daar ook verkopen… :wink:) “Net als een Rolex kan deze helm gebruikt worden bij duiken! Vandaar dat je dit wel eens in advertenties ziet.” Etc.

PS Laat de dollartekens maar vast varen als er geen Rolex op staat en/of bewezen kan worden dat het een Rolex reclame artikel is.

1 like

Volgens mij zijn er van die befaamde Rolex duikhelm zeker 100 replica’s in omloop voor iedere echte :upside_down_face:

4 likes

Kan je mss een of meer fotos delen ? Heb er zelf een , waar ik best een tijd naar op zoek ben geweest en heb er heel veel gezien … Mag ook per PB hoor

Ik denk deze, tekst lijkt op ts tekst:

2 likes

Replica, duidelijk te zien aan kwaliteit vd materialen en bouw…

2 likes

Zag ik niet aankomen. :wink:

2 likes

Ben ik de enige met een deja-vu hier?