Rolex Explorer 214270 discontinued?

Ik hoorde van een vrij goeie connectie van de heer Leon Martens dat de Rolex Explorer 214270 misschien uit de collectie gaat binnenkort. Ik lees verder niets in het geruchtencircuit.
Zou dit waar kunnen zijn? En volgt er dan een andere Explorer?
Waar hoop je op? Ik zou een 37,5mm model top vinden!

1 like

Ben bang dat het een gerucht is.

:beers:

1 like

Halve maten doet Rolex niet aan dus een 37,5 lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Door de recente populariteit van de Explorer lijkt mij ook niet dat ze aan dit model gaan rommelen en zeker niet discontinuen.

2 likes

Een man mag dromen! :joy:

Zou wel lekker zijn… de 214270 mk2 is dan 4 jaar in productie geweest dus die zal dan lekker waardevol worden in de toekomst! :joy:

2 likes

De MK2 is van 2016 dus nog nat achter de oren naar Rolex maatstaven.
Al is die witgouden Yacht Master van 43mm ook een horloge dat niemand zag aankomen.
Wel is Rolex met hun gouden modellen een stuk beweeglijker met nieuwe modellen en wat ze schrappen.

1 like

Het is toch wel eens voortgekomen dat een model maar een paar jaar in productie is geweest (116600 bijvoorbeeld), dus zo gek is de gedachte niet. Maar goed, met Rolex weet je niets zeker. Tot het officieel is, blijven het geruchten… al heb ik in het geruchten circuit gehoord dat er misschien een witte voor in de plaats komt

Smoke and mirrors?

12 likes

Ziet er best nice uit!

1 like

:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Boring.

Wie vertelt er nog iets leerzaams over Rolex dat niet over geld gaat?

En… serieus. Explorer populair? De wereld is groter dan HF

20 likes

Ik denk eerder dat de Airking uit productie gaat.

5 likes

Denk ik ook. Die hebben ze volgens mij alleen in het leven geroepen om de Milgauss kasten te slijten

1 like

LoL: ‘we hebben nog wat Milgauss kastjes over, laten we wat leuks verzinnen, ff voorraad opmaken’

2 likes

Vroeger waren de restjes voorraad voor Tudor.

4 likes

De kans is groot dat de Explorer net als de Submariner het nieuwe uurwerk krijgt. Voor de rest zal alles bij het oude blijven.

3 likes

Precies dat xD

1 like

Ik denk eerder dat de Airking uit productie gaat.

Ben benieuwd. Ik zag van de week al prijzen bij de grijze in Maastricht van €7100 á €7200 voor een nieuw exemplaar. Als hiervan de productie gestopt wordt zal hij nog wel doorschieten naar de €8000.

Ongelooflijk eigenlijk!

1 like

Valt wel mee. Is gewoon een cool ding. Wel beetje dik.

1 like

42 mm :grin:

Gaan ze niet stopzetten dat ding. Wat denk je nu. Model bestaat al erg lang. Rolex is niet zo van het disruptieve.

Dat die Air King eruit gaat is wel duidelijk.

1 like

Ja. AK is niet aan te gluren.

2 likes