Rolex explorer II polar

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: Rolex explorer 216570

Merk en model: Rolex explorer ll
Diameter: 42
Leeftijd: augustus 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2021
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afspreken op locatie
Conditie (krassen, werking etc): nieuw
Vraagprijs: 11.900 via bankoverschrijving

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

39 likes

Vwb regels en termijnen:

6 likes

Ik snap het ook wel, is wat boven list maar heb zelf ook vaak moeten bloeden. Ze maken hem trouwens niet meer. Ik ga er nog een horloge ( zelf instellen aub ) en rolex magazine 9 en een catalogus 2021 bij doen💪

14 likes

Goedemorgen,

Mag ik iedereen herinneren aan de enorme en toenemende populariteit omtrent de polar. Zo is onderstaande bekendheid ( die over algemeen spuugt op mijn moderne rolexen ) erg enthousiast.

Zover ik weet de goedkoopste nieuwe uit 2021 in europa maar ben je het niet eens met de vraagprijs dan verneem ik het graag. Verkoop niet aan handelaren ( ofwel heb het geld niet nodig ) tenzij ze hem uiteraard voor zichzelf aanschaffen.

Fijn weekend allemaal

12 likes

Inruil: Ik bedenkt me net een horloge dat ik eens wil proberen:
Tudor Black Bay Fifty-eight 18k

Niet eerder hier gezien maar probeer het toch

8 likes

Het is 39 graden ik blijf binnen.

Prijs down naar € 11.390

5 likes

Moet er eerst sneeuw vallen ofzo? De prijs is niet temperatuur gerelateerd.

14 likes

Weekend💪 11 k rond en geen inruil.

Ding is nieuw he paar maandjes oud, waarschijnlijk de laatst geleverde 216570 of liever de nieuwe?

6 likes