Rolex Explorer only (Deel 1)

Gave aanwinst :ok_hand: Gefeliciteerd.

1 like

Nee Maarten niet. Heeft hij een 114270? Met zijn polsen?

1 like

Oh joh, is het een 114? :love_you_gesture:
Maarten heeft geen Explorer. (ik dacht automatisch 36mm -> nieuw)

Die uit het blauwe?
Mooi ding!

1 like

Ja precies, die van Tijl.

2 likes

Cool. Gaaf ding!

1 like

Ik mag sinds vandaag ook meedoen met dit topic.

(Horloge lijkt groter op mijn pols, valt in het echt mee)

12 likes

Ik ga ook tijdelijk meedoen… Strakke 114270

14 likes

13 likes

16 likes

Heerlijke foto’s zeg👌🏼. Mooi om de dikke laklaag op de wijzers te zien.

1 like

Thenks! Ja hij is echt heerlijk :sunglasses: Zit er aan te denken om mijn deepsea weg te doen en een zwarte “Polar” erbij te nemen :grimacing:

5 likes

Als ik die keuze had, had ik voor de explorer gekozen ipv deep sea.:ok_hand:t3: We zien de mooie foto’s tzt wel hier​:smirk:

8 likes

18 likes

Altijd mooi die gepolijste zijkant he. :star_struck: Die wijzers zijn idd ook erg mooi. Hoe draagt hij eigenlijk ten opzichte van de Sub? :v:

1 like

Ja het is een foto-prinsesje :sweat_smile: Hij draagt wel wat anders als de Sub… de verhoudingen liggen wat anders. Kast van de Sub is wat kleiner (op papier want met het blote oog zie ik het niet direct) maar de Polar is wel dikker (hoger) en de band van de Polar is slim line zal ik maar zeggen :sweat_smile: Clasp is een stuk kleiner! Zojuist heb ik ze beide gewogen… en nog eens gewogen :flushed: Twee keer 148 gram!!! De Polar vindt ik echt de mooiste van de twee… de Sub is dan wat saai! De BLRO daarentegen draagt weer in zijn totaliteit een stukje kleiner… maar die schittert weer als een zak diamanten :sunglasses:

3 likes

Sorry, maar die lunette vind ik persoonlijk niet aantrekkelijk. Doe mij maar een Explorer 1 of helemaal geen Explorer.:man_shrugging:t3:

1 like

@Chillekasper

De kunst zit hem in dat geval dan ook in het zwijgen.

7 likes

Omdat iemand iets niet mooi vind aan een horloge moet hij zijn mond houden?

Het is de toon die de muziek maakt. Het is notabene het explorer-only topic. Als je dan doodleuk komt vertellen ‘doe mIj anders maar gewoon helemaal geen explorer’ dan ben je in mijn beleving wel een beetje een koekenbakker.

7 likes