Rolex Explorer only (Deel 1)

Ik schreef: doe mij maar een Explorer 1 of helemaal niet. Wat wilt dat zeggen? Dat ik die wel mooi vind…

Dat is mooi Kasper, dat jij die mooi vindt.

1 like

Fijn dat je dat over jezelf toegeeft

Ja, horloges zijn ook een persoonlijk ding. Moet iedereen een Explorer 2 mooi vinden? De bezel spreekt mij niet aan. Ik vind het niet in balans… mag dat? Of wil je nu zeggen dat dit enkel en alleen een Explorer 2 topic is?

1 like

Je snapt het gewoon niet en dat is prima, maar ik ga niet aan een dood paard trekken en heb er al spijt van dat ik er iets over heb gezegd. Het is goed dat we nu weten dat jij de bezel van de Explorer II van @Peetje lelijk vindt. Het staat genoteerd.

1 like

Thanks! Dat is wel interessant. Hij oogt idd erg levendig, zeker tegenover de zwarte Sub. Ja de Explorer is natuurlijk wat dikker.
Wel een schitterende collectie die je maar blijft uitbreiden. :grin: :ok_hand:

1 like

Heb ik niet zo gezegd. Vind horloge door die bezel niet in balans. Is het je strategie om mensen hun woorden te verdraaien?

Het Invicta-only topic is stil zeker? :sweat_smile:

3 likes

5 likes

Ook daar was Invicta dus weer eerder mee, wat een merk. :lying_face:

2 likes

Mooie lunette. :neutral_face:

De tekst op de dial vind ik trouwens het meest treffend. :clap:

CERTIFIED DESIGN

4 likes

Wat een droevenis

By someone else kon er niet meer bij.

Niks tegen zogenaamde hommage horloges maar dat is wel een rare tekst.

2 likes

Ja überhaupt, wie verzint die teksten op de dial? Zoveel dingen die je er op kwijt kan!

RIGHT TO COPY

NOT WATERPROOF

SWISS DESIGN

TEN MINSTE HOUDBAAR TOT

BUY 4 PAY 3

2 likes

Beetje leven en laten leven. Ik vind dat betrokkene een punt heeft, de meesten hier zijn het daar niet mee eens. Evenzo krijg ik kriebels van lume op de 24 uur wijzer, maar niet op de 24 uurs indexen. Wat heb ik aan een wijzer die ik kan zien in het donker als ik datgene waar ie naar wijst niet kan zien? Of op allebei lume, of geen. Geldt voor alle horloges, Explorer, GMT, of van andere merken zijn er ook genoeg. Grand seiko heeft t ook. Is een kortsluiting die IK heb. Doe er vooral niets mee en geniet van je horloges. De meesten vinden mijn 36mm explorer 1 te klein, ik niet. Lekker boeiend. Ik ben blij dat er iemand eerlijk zijn mening geeft en ik doe er verder niets mee. Storm…glas water… Geniet van je horloges.

1 like

:+1:t2:

:joy:

Bestudeer de tafel van 2 en je komt er dan echt wel uit :+1:t2:

1 like

Ben het met je eens. Heb ongeveer gelijk met jou de Polar gehaald. Veel gaver! Een submariner is zo gewoon …. :roll_eyes:

1 like

Van mij mag je alles zeggen.

Ik ben het niet met je eens overigens omdat ik de Polar zo zalig vind.

Ieder z’n ding toch?! :heart:

4 likes