Rolex Explorer only (Deel 2)

Vorige week heb ik mijn eerste echte berg beklommen. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik de Garmin om heb gedaan ipv de Explorer II die ik mee had op vakantie. Maar goed, de Explorer II is ook voor spelunking en de 36mm voor het klimmen :rofl: :innocent: :nerd_face: nu maar compenseren met de 36mm

8 likes

Donderdagavond deze mogen ophalen.
Vanmorgen de band gewisseld om te kijken of hij op staal of rubber mee gaat op vakantie.

2 likes

Waanzinnig vette foto op die berg. Waar was dit ergens?

Fototje erbij

5 likes

Thanks! Was een bijzondere ervaring.
Is in de Franse Alpen in het Écrins national park bij het Écrins massief.

1 like

Dat dus :grin:

Ennu… van Harte!!!

2 likes

Absoluut op staal houden of een lichte kleur Nato eventueel. Fijne vakantie!!

2 likes

3 likes

Ik heb de Explorer Two-Tone sinds 12 juni, heeft de meeste draagtijd gekregen, ook met de warmere dagen. Is het meest comfortabele horloge wat ik ooit gehad heb, dat ene klikje is super fijn af en toe. Weinig mensen zien ook wat je om je pols hebt, heb tot nu toe maar zelden meegemaakt dat iemand extra gekeken heeft, en nog nooit een reactie gehad. Je zou zeggen dat 36mm te klein is voor een man van 1.94m en ergens rond de 88kg licht… maar juist door de opbouw van zwart, goud en rvs, past die prima.

Ik zie momenteel ook geen reden om nog te wisselen naar een andere Rolex, deze is het. En blijft dus ook:)

12 likes

Mooi model en voor mij de mooiste Explorer in 36mm…

Hoe groot zijn jouw polsen ?

Gister de 36mm gepast bij S&C Maastricht, viel voor mij toch te klein uit met m’n 1.97m.

Sta er precies hetzelfde in met m’n 2.08. Bijna niemand ziet het. Heerlijk onder de radar en klassiek formaat :slight_smile: