Rolex Explorer only

FTFY

Lekker he die Explorer :ok_hand:

1 like

Jaa, tof! Wat is je 1e indruk?

1 like

Dat ik m eerder al had moeten aanschaffen…

4 likes

Ik vind het de mooiste moderne Rolex. Geen overdreven maxi case, maar wel modern. Geen datumpuist en geen glimmende schakels, maar wel de mooie Oysterband met verstelmogelijkheid. Kan bijna overal bij ook.

4 likes

Herkenbaar.

9 likes

13 likes

12 likes

Tijdje niet omgehad maar blijft altijd goed voelen om deze weer tevoorschijn te toveren.

12 likes

Uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en de 114270 gekocht. Nog niet helemaal verliefd, misschien juist omdat het zo’n simpele horloge is.

8 likes

Geef het de tijd. Ik had eerst de nieuwe versie. Nu de 114270 en ben er erg tevreden mee.

Even weer aan het pielen met de macrolens vanavond

18 likes

Ik stond op de lijst voor een 214270 sinds half april en werd gisteren gebeld dat hij voor me binnen was. Helaas net een Speedy gekocht en niet de middelen vrij om deze erbij te pakken. Met pijn in het hart moeten laten schieten… :cry:

Hopelijk iemand van hier blij gemaakt, ze hadden nog 3 of 4 andere mensen op de lijst.

3 likes

Nice shot!

1 like

Als die explorer II maar eens de maat had van de I of de sub…

1 like

In mijn ogen het fijnste, meest veelzijdige horloge dat er is.

15 likes

Dat begin ik ook te snappen
image

8 likes

Vraagje aan 214270 eigenaars @tompj @Erik11 @Svennos en andere:
Hoe krasbestendig is de polished bezel? Is die bij dagelijks gebruik een beetje netjes te houden?

Ik heb straks afspraak bij de AD waar ééntje voor me gereserveerd ligt maar die gepolijste bezel is het enige wat me iet of wat laat twijfelen…

3 likes

Ik had een smooth bezel DJ41, die bleef keurig netjes bij dagelijks gebruik.

1 like

8 likes

Ik ben voorzichtig met m’n horloges, maar op zo’n polished bezel krijg je echt wel wat veegjes. Afhankelijk van hoe het licht er op schijnt valt het erg mee hoe opvallend ze zijn.

Voor jou ook een prima set lijkt me

8 likes