Rolex Explorer only

Bedankt voor je aproval pik, doet me goed.

1 like

Ik vind het fijn dat je nu weer goed slaapt vanavond.

Reageer even niet, ik wil verder kijken naar free guy :joy:

Ryan Reynolds :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb ze inderdaad nog niet in het wild getroffen. Is alleen maar leuk!

Je bent bijna gek als je deze op Chrono koopt overigens, ze lagen al voor list bij een grijze dealer een paar weken geleden. Leuk om dat een beetje te volgen, voor mij geen halszaak. Controversiële Rolexen zijn altijd leuk.

1 like

Doe ik toch.

Oh en:

youmakemy

2 likes

Ik zie het nu pas. Draag je m ook of alleen in bezit? Ik vond het bij de AD ook klein maar na een paar dagen ga je wennen aan het idee

3 likes

Ik heb hem heel kort in bezit gehad en wist meteen dat 36 mm het niet is voor mij. Was dus gelijk weer weg.

2 likes

Ik had precies hetzelfde (18.5 cm pols) en toch maar geprobeerd een kans te geven. 3 weken non-stop gedragen. Toen ik eenmaal aan de maat gewend was vond ik hem juist wel lekker. Gisteren weer eens mijn Speedmaster omgeslingerd, wat een enorm ding is dat dan opeens! Kwestie van wennen denk ik. Ieder z’n ding, de Explorer 36mm is een ingetogen horloge dat wat klassieker oogt. Explorer 39mm is weer wat sportiever.

3 likes

Exact dezelfde ervaring! Moest met name de eerste keer omslingeren bij de ad erg wennen, maar weet nu niet beter. 2 meter lang en 115 kilo, maar ik vind de 36 niet te klein.

6 likes

Denk vooral dat hij niet populair is omdat je voor €200,- meer een Datejust 36mm hebt met fluted bezel, datum functie en redelijk wat keuze in wijzerplaten.

Maar duizend mensen duizend meningen.

3 likes

Zeker waar, maar een TT Datejust bestaat natuurlijk al heel erg lang. De Explorer is de aller eerste TT in die range ooit, dat maakt hem voor mij wat ‘specialer’. De fliplock is een leuk extraatje, die voelt mijns inziens wel luxer dan de DJ-sluiting. Een ‘Rolex-leek’ zal uiteraard voor de DJ gaan, alleen waarschijnlijk met jubilee, dan zit je toch weer 1000 hoger… De TT Explorer is misschien meer voor mensen die al wat Rolexen hebben of gehad hebben. Dat maakt de doelgroep natuurlijk wel steeds kleiner.

Overigens, zijn er echt mensen die zo veel waarde hechten aan een datum op hun horloge? Een datumschijf blijft helaas ‘dom’. De cyclops is ook iets wat niet iedereen mooi vindt. Naast het feit dat de cyclops een signature is van Rolex voegt een datum voor mij niet super veel toe 🥲

Maar wederom

De Explorer blijft toch een beetje achter als het om populariteit gaat, dat kun je ook niet winnen van een klassieke Datejust. Moet je ook niet willen, niet te vergelijken. Maar als je wat unieks wil dan is de 124273 een goede keuze. Al is het puur om het feit dat je overal f*cking Datejusts ziet. :joy:

1 like

“De Explorer blijft toch een beetje achter als het om populariteit gaat,” . Ik zou dat niet te snel zeggen, misschien in Nederland ja , maar check YouTube de bekende vlogs , de Explorer is behoorlijk populair in de U.S. en wereldwijd wel.

2 likes

Top!

1 like

Beauty

6 likes

Aan je berichten kan ik raden wie je ben. :see_no_evil: Maar waarom je name change naar Dora? :joy:

1 like

:shushing_face:

Dora the Explorer :princess:

2 likes

Wie was je eerst dan?

2 likes

Toen ik ging kijken voor een DJ in Maastricht was dit ook precies wat er bij Brocantique gezegd werd. Zodra je het een tijdje aan de pols hebt, veranderd dat volledig.

1 like

:shushing_face:Rotor.

1 like

9 likes