Rolex Explorer only

:shushing_face:Rotor.

1 like

6 likes

9 likes

De diameter van de 36 Explorer is het probleem niet, maar de bracelet tapered te smal…

1 like

Ik vind de 36 mm voor n man echt klein. Maar ik ben misschien grote horloges gewend

1 like

:slightly_smiling_face:

9 likes

:wave:t2:

11 likes

Aan die foto van je polsje te zien , kan je die 36mm makkelijk hebben… :rofl:

1 like

Kan ook. Zal gewoon wennen zijn. Maar wil ik niet.

7 likes

De 39 mm vond ik al beter staan. 16570 ook omgehad, maat ook leuk al vond ik m net wat tenger, en een rammel ding zoals ze t noemen. Anderzijds zn charme.
Dat complete maat gebeuren dit of dit moet op de pols doe ik niet aan mee. Zoals ik overigens wel meerdere hoor. Al hoewel de tijd van de 52 mm invicta lang geleden is

Ja datzelfde heb ik ook. Het zal vast wennen zijn die 36mm. Maar stiekem wil ik dat helemaal niet… 39-42 is gewoon perfect.

Misschien later ooit een half gouden DJ ofzo met een paar jaartjes ouder en hopelijk een paar kilotjes lichter (smallere pols). :wink:

1 like

Ik ben zelf gewoon altijd al geen brede geweest. En je polsen worden zomaar niet vet… denk ik!?

Still lovin it.

10 likes

114270 :grin:

6 likes

Vandaag ook eigenaar geworden van een Explorer 2 uit 1991. Wat is dit een ondergewaardeerde klok.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Heb er een wat donkerdere foto bijgedaan, zodat de Vanilla patina wat mooier zichtbaar is.

16 likes

Gefeliciteerd! :ok_hand:

Hoezo? Toch genoeg interesse en animo voor? :thinking:

Ik vind hem heel gaaf! De nieuwe vind ik mooier, maar deze oude maatvoering lijkt me echt top.

Geniet ervan.

1 like

Niks mis mee. Van harte!

1 like

Ik heb wat smalle polsen, dus de nieuwe is dan voor het mooie wat te groot.
Met ondergewaardeerd bedoel ik meer dat het gros kiest voor de SUB of GMT, en vind hem persoonlijk niet onderdoen ook :slight_smile:

1 like

geweldig mooi. 1 van de mooiste tool watches. gefeliciteerd

1 like