Rolex Explorer only

Matching met je nieuwe Avatar :rofl: Naam moet ik nog wel aan wennen :grimacing:

Hij is lekker kort en krachtig dus geef het nog een paar weekjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat is jouw ervaring met gouden PCL’s trouwens? Nu met de winterjassen begint die van mij wel steeds meer haarkrassen te vangen, in de zomer geen enkel probleem mee gehad.

Zag net een video online waarbij een TT gepolijst werd en ik zat half te janken, liever wat krassen :joy:

1 like

Pcl vindt ik derhalve niet te doen :see_no_evil: Draag nu meestal de Breitling, Sub of Deepsea :sunglasses:

1 like

Die TT sub is toch niet weg he? :pensive:

Ik vind het prachtig en het gaat niet anders als je TT wil dus ik draag hem maar gewoon. De eerste krasjes doen pijn omdat het niet in balans is. Als alles wat bekrast is staat het beter. :grin:

1 like

16 likes

De 36mm explorer gepast. Ik dacht echt dat hij veel te klein zou zijn om mijn 17,5cm pols. Maar dat valt zeker niet tegen.

10 likes

4 likes

De nieuwe Explorer is prachtig en zeker geïnnoveerd, maar ben toch blij dat de 114270 een lugmaat heeft van 20mm en minder extreme tapering van de band :sweat_smile:

5 likes

Nee. :yum:

Meer is wel beter als het om de inhoud van de kluis gaat.
Dus om die reden zeker wat erbij kopen!
Gewoon, omdat het kan en omdat het lekker is.

6 likes

Niet zo’n goede ervaring mee. Ik heb een Dj 126234 op oyster. De sportieve looks gaven de doorslag om voor oyster te kiezen. Achteraf lichte spijt. PCL krast snel. Ik heb naast wat haarlijntjes ook wat flinke krassen.

De krasjes storen mij niet meer dus ik de Dj lekker dragen zonder zorgen te maken over krasjes.

1 like

Dat punt moet je even bereikt hebben ja :joy:

2 likes

Vette patina.

Foto’s van Instagram.

17 likes

de eerste 14270 die ik zie met zoveel patina :heart_eyes:

1 like

Sinds zaterdag m’n nieuwe Explorer om de pols. Wat een heerlijke klok :slight_smile:

16 likes

Very happy with my customized watch pouch and Explorer II!

8 likes

Mooi man!

1 like

Heerlijk frisse vakantie combi

9 likes

11 likes

7 likes

Die geelgouden indexen en mercedes hands hebben toch wel wat hoor :shushing_face:

afbeelding

18 likes