Rolex Explorer only

Ja überhaupt, wie verzint die teksten op de dial? Zoveel dingen die je er op kwijt kan!

RIGHT TO COPY

NOT WATERPROOF

SWISS DESIGN

TEN MINSTE HOUDBAAR TOT

BUY 4 PAY 3

2 likes

Beetje leven en laten leven. Ik vind dat betrokkene een punt heeft, de meesten hier zijn het daar niet mee eens. Evenzo krijg ik kriebels van lume op de 24 uur wijzer, maar niet op de 24 uurs indexen. Wat heb ik aan een wijzer die ik kan zien in het donker als ik datgene waar ie naar wijst niet kan zien? Of op allebei lume, of geen. Geldt voor alle horloges, Explorer, GMT, of van andere merken zijn er ook genoeg. Grand seiko heeft t ook. Is een kortsluiting die IK heb. Doe er vooral niets mee en geniet van je horloges. De meesten vinden mijn 36mm explorer 1 te klein, ik niet. Lekker boeiend. Ik ben blij dat er iemand eerlijk zijn mening geeft en ik doe er verder niets mee. Storm…glas water… Geniet van je horloges.

1 like

:+1:t2:

:joy:

Bestudeer de tafel van 2 en je komt er dan echt wel uit :+1:t2:

1 like

Ben het met je eens. Heb ongeveer gelijk met jou de Polar gehaald. Veel gaver! Een submariner is zo gewoon …. :roll_eyes:

1 like

Van mij mag je alles zeggen.

Ik ben het niet met je eens overigens omdat ik de Polar zo zalig vind.

Ieder z’n ding toch?! :heart:

4 likes

Je ziet toch wie het zegt :joy:
Dat er überhaupt op ingegaan wordt.

1 like

Shaky pic but lume is slick… Dat doet m’n 16233 ‘m niet na! :joy:

6 likes

De man is fan van Invicta. Een groter compliment over je horloge kon je dus niet krijgen.

2 likes

14 likes

12 likes

Welke Ref. Is dit?

214270

1 like

Zelf zou ik de Explorer houden en iets erbij kopen. Ik vind het fijn om af en toe te kunnen wisselen.

De 39mm explorer is wel een hele fraaie hoor. En die gaat niet meer terug komen. Het blijft altijd kriebelen, dat heb ik nu ook met mijn blauwe milgauss. Houden of wegdoen? Ik zou er wat bij kopen als ik het mocht zeggen​:grin::+1:

2 likes

Vrijdag deze opgehaald bij de juwelier.

25 likes

:slightly_smiling_face:

8 likes

13 likes

Zou bijna een maatje kleiner doen voor de AR-coating.

Bijna…

11 likes