Rolex Explorer only

Explorer 1 is echt wel te doen! Even bij 1 of 2 AD’s langs gaan en duidelijk maken dat je er 1 wilt kopen.

Zou er zeker geen premium voor betalen, dat is echt onnodig. Tenzij je haast hebt.

1 like

Goeie keuze

Geen idee, ik heb het grijs gedaan begin dit jaar.

6 likes

7 likes

Valt nog best tegen hoor deze tijd om aan een 214270 te komen. Dat is mij tenminste gezegd. Vind ook niet dat je hier veel meer dan list voor moet gaan betalen

1 like

Heel blij met dit magazine, heb tevens oude advertentie uit bladen gevonden van zowel de Explorer als de Sea-Dweller

10 likes

19 likes

Op korte termijn is lastig. Sta zelf ook op de lijst voor een nieuwe, kan een half jaar tot een jaar duren werd mij verteld.

Via het forum gelukkig al één kunnen bemachtigen waar ik in de tussentijd van kan genieten tot mijn nieuwe Explorer er is.

7 likes

15 likes

Die van velen zien hier er nog puntgaaf uit! Die van mij heeft een paar kleine krasjes op de bazel. Achja het is en blijft natuurlijk ook een gebruiksvoorwerp. Hoe gaan jullie daarmee om? Paniek als er een krasje op zit?

15 likes

Ach, daar ouwehoeren we niet over.

2 likes

Precies. Die van mij heeft op een kleine twee jaar meer dan een paar krassen. Sommige waar ik zelfs van denk: hoe is dit nu weer kunnen gebeuren.

Hoort erbij. Als je geen krassen wilt, moet je er maar een sok om doen of zo. Je moet er natuurlijk niet noodzakelijk nagels mee in de muur slaan.

1 like

Gewoon in het blauwe deel en een nieuwe kopen :man_shrugging:

Haha, precies. Hij mag ook gedragen worden. Of niet :slight_smile:

afbeelding

Ik hoop van niet…

Zal wel mee vallen.
Licht inval foto doet veel.

Ik kan me er iig niet druk om maken, lekker dragen en van genieten…
Beetje oppassen en zuinig zijn uiteraard , maar op eieren lopen no way.

Lets explore

6 likes

De bezel van de Explorer is een relatief goedkoop onderdeel en ook eenvoudig te polijsten. Dus een prima bumper! :blush: Zo’n Explorer II bezel daar in tegen… Eigenlijk kan alleen Rolex de juiste brush aanbrengen (of vervangen ze hem stiekem altijd bij service?)

Of je moet beter zoeken naar mensen die het wel kunnen :wink:

5 likes

8 likes

Weinig liefde hier op het forum voor de Explorer II… best een stil hoekje van het forum zo.

1 like

Vind hem wel erg sjiek :ok_hand: