Rolex GMT 2005 DP Prijs?

Wat mag een Rolex GMT uit 2005 In goede staat met DP kosten? Een kennis van mij krijgt er een aangeboden voor 11K. Wat zeggen de kopen kopen kopen leden? Vooralsnog de enige foto

:wink:

3 likes

Wat doet een nieuwe ongeveer voor list?

AVW vraagt 10900 voor een 2000 model.

Dus ik zou zeggen dat 11k gewoon markt conforme prijs is en geen super deal.

1 like

Appels en peren. Een pepsi versus een zwarte. Zo werkt het niet.

Edit; ik vind het behoorlijk stevig aan de prijs.

1 like

Zeker wel bij dit model.
Bezel is zo te vervangen voor 7 tientjes dus het is makkelijk om van zwart naar pepsi te gaan.

3 likes

Bezel is zo geswapped en volgens mij ook niet de kosten bij deze modellen. Ligt denk ik aan de staat of het een goeie prijs is maar als ik zo op chrono kijk zijn ze duurder dan ik dacht.

1 like

DP betekent doos en papieren hoop ik…Anders is het een hele slechte deal

12 likes

Inderdaad

1 like

Kost dat maar 7 tientjes?! Dat is niet duur nee.

Hoezo appels en peren? Het is toch hetzelfde horloge?

Edit: spuit elf, sorry.

ik vind 11K wel heel duur. Je kunt de prijs van een winkel niet vergelijken met de prijs van een particulier.

2 likes

Als hij echt opzoek is naar een GMT is die van @Watchatic wel een goeie deal.

Stukje alu met verf he, niet eens een lume pip zoals bij een sub. Dus die bezel inserts zijn cheap.

1 like

Dit ja, bezel inserts worden verkocht voor tussen de 70 en 130 Euro is mijn ervaring.

Ik heb er vier. :blush:

2 likes

Ik zie het. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat originele vijf-cijferige inserts voor een vermogen zouden gaan net als de rest van alles vintage en/of Rolex-gerelateerd.

Zou mooi zijn. Dan mag mijn faded pepsi bezel de deur uit. :sunny:
Die heb ik er toch nooit in zitten.

Volgens kon je die dingen tot verkort nog los kopen bij het AD. Dus daarom zullen er ook meer op de markt zijn en de prijzen niet super hoog. Maar dat is de afgelopen jaren ongetwijfeld verandert en is de onderdelen kraan dicht gedraaid. Dus wie weet in de toekomst.

Niemand deze parel geliket. Dan doe ik het wel.

10 likes

Zat er een kleur-aanduiding bijgesloten in de referentienummers van destijds? Zoals nu met de BLRO? Met andere woorden is er een originele insertkleur te herleiden?

1 like

Nee niet te herleiden aan serial of iets dergelijks.