Rolex GMT Batman MKII inmiddels goedkoper dan MKI. De hype is over?

Hallo allemaal,

Sinds vorig jaar heeft Rolex GMT Master II Batman een update gekregen. Een upgrade van het uurwerk en een Jubilee band ipv een Oyster. In het begin waren de prijzen vergelijkbaar met de nieuwe GMT Pepsi en was de Batman MKII duurder dan de MKI. Wat mij de afgelopen maanden opvalt is dat dit volledig omgeslagen is. Momenteel is de MKI weer duurder dan de MKII en ligt de prijs bij handelaren van de Batman MKII enkele duizenden euro’s onder de van de GMT Pepsi. Toch gek dat de Pepsi beter z’n waarde blijft houden. En voor de mensen die een Batman MKII grijs hebben gekocht lijkt mij dit een aardige domper. Onderstaand plaatje illustreert bovenstaande nog even. Apart dat er in iets meer dan een half jaar zo veel kan veranderen…

2 likes

Jeetje wat een toestand

21 likes

Is het een idee on een RLC verzamel topic aan te maken? Dan hoef je niet voor ieder ditje en datje een topic te openen.

14 likes

Taco heeft 'm op tijd verkocht :sunglasses:

3 likes

Ik was gisteren nog bij Schaap Citroen, die hadden er 2 in de vitrine liggen.

Just kidding, er lag zelfs geen fatsoenlijke DJ, alleen maar staal/goud

3 likes

Wat is er gek aan volatiliteit wanneer de markt vol speculanten zit?

Zelfs topics met hetzelfde onderwerp krijgen een nieuw topic (zie de watchwinders). Een makkelijk te herkennen categorie zou een andere optie zijn.

Nou…zo’n beetje precies helemaal niks. Dit is geeneens voer voor discussie meer, dus deze gaat op negeren.

Hajee :clinking_glasses:

2 likes

Haha negeren is goed gelukt :wink:

Maar inderdaad past dit onderwerp beter op een economieforum… heeft in mijn optiek niks meer met horlogeliefde te maken…

Lekker belangrijk

Je bent nog jong… ik lees het tussen de regels door.

Rolex is de strijd met Omega aan het verliezen!:scream::scream::scream:

Het is geen strijd, de wedstrijd is allang gespeeld…
Of zie jij dat anders tijdens je reviews?
Je hebt nu al aardig wat a4tjes in je handen gehad van beide merken.

Voel jij kwaliteitsverschil?

22 likes

Nee. Er zijn namelijk veel meer batmans op de markt dan pepsi’s.

:joy::joy::joy: begrijp jij niet dat ik gewoon maar iets roep?

Je doet inderdaad niet anders.

10 likes

Dat doen ze op de gesloten inrichting ook.

10 likes

Gaat hier over horloges. Het gaat niet over politiek of religie wat serieus business is.:grimacing::laughing:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Oh oh, de wereld staat op instorten! Kijk er nu al naar uit om in Q1 2021 gewoon ouderwets onder list te kunnen kopen tweedehands (en nieuw)!

1 like

Door het lettertype van je plaatje weet ik dat ik dit zeer serieus moet nemen :clown_face: