Rolex GMT-Master II 16718

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex GMT-Master II 16718
Diameter: 40
Leeftijd: 1991/1992 N-serial
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2022
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): mint, ongepolijste kast
Soort uurwerk en kaliber: 3185
Vraagprijs: €29.950,-

Middels deze weg wil ik mijn 16718 aanbieden want het is tijd voor iets nieuws.

Een gouden sport Rolex, wie wil dat nu niet? Deze 16718 verkeert in zeer goede conditie. Het uurwerk loopt op ca. 1 seconden (zie foto). De kast van het horloge lijkt ongepolijst maar is derhalve in zeer goede staat. Ook is de originele sticker nog aanwezig. Ik hoop dat de foto’s het horloge recht doen.

Verder komt het horloge op een rivit 7206 band die op de GMT tot en met 1996 is geleverd. De band heeft de volledige lengte. Deze band geeft het horloge echt een veel toffere uitstraling dan de normale Oyster. Clasp code is R5. De band lijkt in het verleden gepolijst te zijn geweest echter is het opgelegde logo onaangeraakt gebleven.

Zijn er minpunten? Ik kan er twee vinden; een pushpin is van staal en een rivit is niet origineel. Verder echt in top conditie. Ik sta open voor een ruil of een ruil met cash van jouw kant.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

65 likes

Up! Laat die inruilvoorstellen maar komen. Oa. een stalen Daytona wordt serieus overwogen

2 likes

Een zondagse up!

:up: Een aantal leuke inruilvoorstellen en biedingen van mede HF-leden gehad echter is er nog niet doorgepakt. Ik sta open voor een goed bod of een of meerdere inruilers!

Up

:up:

6 likes