Rolex GMT Master II Batman /116710 BLNR in perfecte staat

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Wegens recente aanschaf “oude” Hulk 116610LV :heart_eyes: , verkoop ik mijn mooie BLNR. Horloge is weinig gedragen en heeft helaas meer in de kluis gelegen dan om de pols… Fantastische staat en over compleet , maar vandaar nu toch in de verkoop.

gmt 1|375x500

gmt3 gmt9 gmt10 gmt11

Merk en model:Rolex GMT Master II 116710 BLNR/ BATMAN in zeer goede staat
Diameter:40 mm
Leeftijd: augustus 2016
Papieren, doos en eventuele accessoires:Full set, alles erbij zoals nieuw geleverd incl (kopie)factuur aanschaf
Verzendkosten of afgehaald: liever ophalen face to face regio Den Haag/Rotterdam maar verzenden is ook mogelijk in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Werkelijk in absolute topstaat, geen krassen/ beschadigingen op kast en/of lugs , minimale scratches/ haarlijntjes op de clasp. Ik ben zelf erg lang op zoek geweest naar een perfect exemplaar en geef deze een 95 uit 100.
Soort uurwerk en kaliber: Rolex 3186 calibre
Vraagprijs: E 13450 , in principe geen inruil mogelijk (alleen Explorer 1 MKII /214270 compleet B&P+ cash up)
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Mag een slotje op, niet meer beschikbaar