Rolex GMT-Master II, overcomplete set (Ref. 16710).

Beste leden,

Wegens het starten van een zoektocht naar mijn heilige graal, gaat deze helaas in de verkoop. Heb er moeite mee om deze juweel weg te doen, maar mijn oog is gevallen op een prachtige Daytona (oysterflex, sundust dial, baquettes).

Het betreft een overcomplete set. Het horloge heb ik in 2020 van een mede verzamelaar overgenomen. Die had het horloge toen net teruggekregen van een volledige servicebeurt. Ook heeft hij het voor elkaar gekregen om er toen een nieuwe originele jubilee band bij te kunnen kopen, bij de AD!
De GMT kwam bij aanschaf op een oyster band, maar ik heb er zelf de jubilee band op gezet.
Het horloge is in een topstaat, alsmede de beide banden. De jubilee heeft geen rek, omdat het horloge pas een aantal keer gedragen is met de jubilee band. Voor de rest beschikt deze set over alle papieren, inclusief het Rolex serviceboekje, de bon hiervan en een beschrijving met wat er tijdens deze service aan is gedaan (zie foto’s). Ook beide dozen zijn aanwezig.

Hieronder volgt het bekende lijstje:

Referentie: 16710
Model: Rolex GMT-master II
Diameter: 40mm excl. kroon
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:** 2020.
Jaar: 2000.
Doos/Papieren: Full set (overcompleet).
Verzendkosten of afgehaald: Persoonlijk ophalen heeft de voorkeur.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed!
Prijs: €18.750.

Als er nog vragen zijn, stuur mij dan gerust een PB. Komen kijken is ook geen enkel probleem!
Mocht je een mooie Daytona (oysterflex, sundust dial, baquettes) hebben die je wilt inruilen, aarzel dan niet om mij even een bericht te sturen.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

34 likes

Up! Wie pakt deze overcomplete set? :heart_eyes:

1 like

Omhoog, wat leuke voorstellen gehad maar nog niets overtuigend. Prijs mag naar €18.250!

1 like

Omhoog 18k!

Up up up it goes.

1 like