Rolex GMT master only

Tijd om dat te veranderen!

15 likes

11 likes

29 likes

Lekker ding!

1 like

Twijfel of ik deze aan de collectie wil toevoegen

1 like

Waar liggen de twijfels?

Omdat ik eigenlijk de volledig gouden wil, maar dat laat m’n budget nog niet toe haha. En ik denk dat ik ipv een staal gouden Rolex eerder dan een volledig gouden zal dragen. Meestal als ik een Rolex draag dan pak ik meteen een gouden

1 like

Ik vind zelf de volledig gouden gmt master net iets te veel van het goede… vooral voor dagelijks gebruik lijkt full gold mij niet ideaal. Maar als afwisseling op jouw witgouden day date is zo’n full gold versie wel cool!

2 likes

Ik heb hem in bestelling staan. Twijfelde ook over de volledig gouden, maar upgraden kan altijd nog!

2 likes

Zijn deze voor een normale sterveling te bestellen? Of alleen als je vriendjes bent met de AD zoals met staal? Of heb jij er nog ene @Crownguard ? :joy:
Ik zou er ook wel 1 lusten… :yum:

Leuk naast deze!

10 likes

Helaas niet zo eenvoudig. Maar een rondje bellen kan natuurlijk geen kwaad!

Ik ben vandaag na bijna een jaar Jubilee weer eens naar oyster gegaan met mijn 16710. Hele andere uitstraling direct. Ben er niet uit welke ik het mooist vind. Ik denk stiekem de jub.

1 like

:+1:t2: Ik toch de oyster… de jubilee is mooi, maar door de holle endlinks sluit ie toch minder aan aan de kast. Met de oyster en SEL meer moderne look.

1 like

Kast aansluiting ben ik met je eens. Maar vind de uitstraling van de Jubilee het horloge wat chiquer ogen. Vind ik wel passen bij het idee achter dit model.

6 likes

Is maar een halfje, maar moest een detailfoto zijn voor eventuele verkoop.
Fading goed kunnen vastleggen

10 likes

Z’n 16700 blijft ook wel heel cool zonder de II.

1 like

Verse plaatjes… altijd leuk toch? Bij een ja :point_down:t3:

9 likes