Rolex GMT master only

Nice :+1:t3:

Groeten van zijn broertje :grinning:

14 likes

Hoi Jan,

Jij wilt een Batman :fire:

14 likes

Nou en of!

6 likes

1 like

Een Rolex op een Diesel spijkerbroek.
The horror :scream:

2 likes

I like horror :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 like

Ben wel benieuwd wat er mankeert aan diesel spijkerbroeken in jouw beleving. Aangezien het voor mij verreweg de beste spijkerbroeken zijn die ik ooit heb gedragen.

1 like

21 likes

Haha was meer grappig bedoeld, aangezien Diesel ook horloges verkoopt welke niet echt veel aanzien genieten op het forum (i.t.t. Rolex) :wink:.

Staat ineens twee keer een submariner te ruil voor een 16710
What’s happening :face_with_monocle:

1 like

Was een warme dag. Zonnesteek.

4 likes

Voortschrijdend inzicht :slightly_smiling_face: ?

1 like

Niks bijzonders, heb altijd al eens een 16710 eens willen proberen, maar nooit doorgepakt. Gezien ik echt wat moois heb in te ruilen is dit een leuke kans voor iemand die zijn 16710 zat is en een mooie sub wil proberen.

3 likes

Welk tooltje raden jullie aan om de bezel van de 16710 te wisselen? Heb zin om zwart eens te proberen. Mag ook gewoon een huis tuin en keukentip zijn, niet per se Bergeon o.i.d. :+1:

1 like

Ik gebruikte een caseback knife en een beetje tape om alles af te plakken.

1 like

Aardappelmesje inwikkelen met huishoudfolie en als je geen ervaring hebt, ook even de lugs goed afplakken.

Het is appeltje-eitje.

2 likes

Bedankt mannen. Nu nog hopen dat het beruchte veertje niet de benen neemt.

1 like

Nee joh, die zit in de kast gehaakt. Als je het met een beetje beleid doet springt de bezel ook niet meteen naar de hoek van de woonkamer.

1 like

Ik krijg hem niet los. Zojuist besloten dat ik de DJ nog even omhoudt, anders trap ik de eettafel in tweeën.

4 likes