Rolex GMT master only

Pfff, niet zoveel beleid.

1 like

Een creditkaart… Werkt prima.

1 like

Dat valt me tegen Vincent,met wat heb je hem geprobeerd los te wippen dan?

Met zowel een ingetaped mesje (en horloge) als een creditcard. Ga zo eens een glaasje inschenken en nog eens kijken.

1 like

aan de zes uur zijde?

Yes Sir. Ik heb een keer meegekeken bij een wissel en toen was het secondenwerk :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

is het ook

1 like

Gewoon een eetmes uit de bestekla en je horloge met tape beschermen. En opwippen die handel

1 like

Ik heb 3 of zo Submariners gedragen over bijna 30 jaar. Die zijn allemaal weg en mis ik niet. Maar de 16710 die ik nieuw gekocht heb in 2008 heb ik bijgehouden en daar ben ik blij om. Die zou ik missen. Daarom ook dat ik die niet verkocht heb :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Hij is eraf. Veertje kwam mee, pakkinkje ook. Geweldig. Ik rij morgen wel langs mijn hologemaker en draag voor de rest van de week een Casio. Ben ff klaar met dat pokkeding :v:

4 likes

Mooi ding en gaaf dat je hem nieuw hebt gekocht :+1:

2 likes

Deze ook nieuw gekocht voor mijn 50ste verjaardag en nog steeds erg blij mee. Toen nog redelijk goed verkrijgbaar.

12 likes

Ik mocht gelijk langskomen. Bezeltje terug en gelijk even doorgemeten. Alles weer ok. Voortaan blijf ik ervan af. Nog wel meteen even een plaatje geschoten van het uurwerk.

16 likes

Wat vinden jullie van dit exemplaar?

1 like

Laten liggen.

De lumen is verrot en de kast is te vaak gepolijst.

Voor €11.500,- kan je echt wel een goede vinden bij een van de bekende kanalen van dit Forum.

Dit is echt puin.

1 like

Ik vind de verkleuring van de lume ook naar. En de lume van de uurwijzer is echt heel brak!

1 like

Thx weet genoeg

Toch vraag ik me af he. zullen sommige mensen nou gewoon met koffie, of een kleur stof, hebben lopen spelen? ik heb zoveel modellen online gezien dat je denkt ‘’ dit is toch geen natuurlijke patina…?’’ puur om de prijs misschien op te krikken.

Heel hard weg rennen!

Zeer zeker!

dacht ik al wel