Rolex GMT master only

Je had het er zelf in een paar minuten gewoon weer op kunnen zetten. Stelt niet zoveel voor.

Als je weet hoe is alles een makkie. Ik vond het ruk :sweat_smile:

Zit ie er al op? Deze insert lijkt me een aftermarket zijnde niet Rolex. Maar zwart is wel cool.

Uiteindelijk nooit gewisseld.

Vertel!

Nou, ik wil niet de partypooper uithangen, zeker niet, maar heb je deze insert compleet met de Rolex verpakking? Wat me opvalt is dat het cijferfont niet Serif is, d…w.z. dat er geen schreefjes aan zitten. Voor zover ik weet, en als ik naar mijn eigen twee inserts kijk, dan hebben de cijfers altijd kleine “haakjes” aan de uiteindes. Dat mis ik hier, verder lijkt het cijferfont vrij vet in vergelijking met die van mij. Ik ben hiermee zelf namelijk al een keer de boot mee ingegaan, notabene via HF gekocht, maar was zo nep als nep kan zijn.

Ook mijn fout want ik had kunnen weten dat je voor €35 geen originele kunt verwachten, maar dan nog.

1 like

Ik sta open voor alle info :+1:
Ik heb hem ook op HF gekocht trouwens. V.w.b. die schreefjes: ik meen dat mét op de oudere modellen hoort en zonder als je ze gewoon nieuw bestelt (bron kan ik niet meer vinden). Weliswaar niet tijdsconform, maar wel origineel dus. Misschien kan iemand anders er nog iets over roepen. Google levert afbeeldingen met en zonder schreefjes op. Kan me bijna niet voorstellen dat hier dan zo veel aftermarkets tussen zitten, zijn best gerenommeerde bedrijven.
Overigens heb ik de GMT niet meer in bezit, maar de bezel nog wel.

2 likes

Ben benieuwd naar foto’s van de bezel.

Latere of service inserts zijn vaak ook non serif.

Dus als het een non serif is, dan heb je zeer waarschijnlijk een service insert te pakken, die dingen kosten 3 tientjes bij de AD.

Hier mijn insert die ik direct van een Rolex AD heb gekocht.

Hier mijn nieuwe incoming GMT zonder serif inlay:

10 likes

13 likes

Vooruit mijn GMT ook weer in de topic :grin:

22 likes

Ik hoop ‘m over een paar weken te hebben… :crossed_fingers:t2::grin:

1 like

Goed bericht :+1:t2: via AD :blush: in het echt is hij nog veel mooier :grin:

1 like

:palm_tree:

25 likes

Zo lekker man zowel horloge als klimaatje

1 like

Thanks Ray ! Jij hebt ook serieus een hele mooie collectie hoor :heart_eyes::clap:t2: ( en de Hulk he ; )

1 like

Pffff lekker hoor :sunglasses::star_struck::star_struck:

1 like

10 likes

Te weinig Root Beer hiero.

20 likes

Nee hoor :grin:

12 likes

Lol bijna dezelfde tijd!

1 like