Rolex HULK OF Rolex PEPSI

nu heb ik een prachtige 1675. Maar dat opaatje houdt niet van water. Dus daarnaast een groene Hulk.

Toen dacht ik het zooitje eruit en een nieuwe Pepsi probleem opgelost ? Of wachten tot Basel. Nee, je gaat het vintage missen ? Hmmm

Wie heeft een nieuwe Pepsi en een 1675 en kan er wat zinnigs over zeggen :grin:.

Thanks!
Foto van de Hulk en 1675

1 like

Pepsi wel.
1675 niet.

Wat mijn conclusie is: Vintage super náást een nieuwe. Nou dat heb je! Hulk is echt super. Zou ze niet beide weg doen voor een nieuwe Pepsi. En de Hulk discontinued wordt met Basel, kun je de 1-op-1 ruilen.

4 likes

En waarom zou de 1675 niet van water houden?

The reference 1675 GMT-Master was originally water resistant to a depth of 50 meters

1 like

Omdat je uit jaren 60 komt met plexi. Dat moet je gewoon niet riskeren.

Ja draagt dus de Hulk zelde alleen vakantie, strand. Etc etc. Voor de rest is de Pepsi echt mijn horloge :heart_eyes:. Al paar keer bij een ad geweest maar passen zat er steeds niet in :unamused:

1 like

Wat jij schrijft:

Wat ik lees:

Ha! Een mooie subtiele poging om de Hulk aan te bieden. Laat de biedingen via PB maar binnenstromen!

Nu een serieus antwoord. Ik ben niet zo van het speculeren, maar een Hulk verkopen vlak voor Baselworld niet heel verstandig. HOU JEZELF IN TOOM RENE!

7 likes

Er is niks te koop. Ik ga zeker niks doen voor Basel. De Hulk hoef ik zo niet aan te bieden ik heb 30 namen in mijn boekje waar ik hem heen kan brengen. En hetzelfde voor de 1675. Pb heeft geen zin

2 likes

Binnen hoeveel weken kunt u een sportmodel leveren?

daar houd ik me niet mee bezig. Mijn interesse ligt bij vintage

1 like

Dan lijkt me dit geen moeilijke beslissing? De nieuwe pepsi heeft niets weg van de vintage charme van een 1675. Zijn totaal andere horloges.
Ik begrijp dat je bij aankoop van de nieuwe pepsi de hulk én de 1675 wegdoet en dus geld overhoudt. Dan is de vraag of dat genoeg geld is om afscheid te nemen van die vintage charme

1 like

Dan dus geen nieuwe Pepsi kopen :relieved:

1 like

Goed punt

kijk het is heel simpel…

omdat je een vintage hart hebt:

1. de 1675 is mooi maar niet een topper, dus de huidige 1675 verkopen en een retestrakke terugkopen en
    de hulk dan houden, of
  2. de hulk verkopen en een pepsi 126710 BLRO kopen en deze naast je huidige 1675.

los van voor of na basel… is het nu niet dan komt er vast wel een andere basel dat de hulk gediscontinueerd wordt…

2 likes

En zo simpel is het dus niet. Want.

Optie 2 wordt niks. 2 dezelfde en toch verschillend is niks. Lang een mooie 16013 gehad naast mijn 6605. Droeg de 16013 nooit.

Optie 1. Dat is het hem. Ik twijfel af en toe. Kast opmaken strakker maken etc etc. Maar het is een pointed crown case en wijzer en wijzerplaat zijn ooit vervangen vroegah. Dus helemaal correct maken kost flink geld en dat is het mij niet waard.

Ik wil de Pepsi passen en dan hoop ik het gevoel te krijgen YEAH :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: en dan heb ik mijn 6605 als vintage en de Pepsi als daily. Rest eruit. Even kijken of ik jurk kan strikken om te passen voor paar pilsjes haha

1 like

Maaaaaaar ik vind de jubilee altijd te bling bling. Zou hem liever op oyster hebben. En witgoud is zo overrated als je mij vraagt :joy:

Lijkt me niet zo moeilijk dan :thinking: Vraag me af waar de drang dan vandaan komt om het wel te doen.

Omdat ik de Pepsi als een one piece collectie zou willen. Soort van alles kunner. Mixt mijn holy grail ( de 1675 ) met gemak van de hulk.

1 like

Hoopte dat iemand een soort switch gemaakt heeft. En stiekem wil ik kijken of ik hem ergens kan passen. Gezien ik al weken ernaast grijp bij de ad om alleen al te passen

EN DAAR HAD JE DEZE HELE DRAAD VOOR NODIG???
Ging dat vroeger ook zo met daten? :roll_eyes:

4 likes

:joy::joy::joy:

Ik ben een eenzame man met twijfel! Bij de AA zijn ze stuk vriendelijker! :crazy_face:

Daten? Ben al 12 jaar van de markt en drink veel dus geen idee

1 like