Rolex informatie sea dweller uit 1977

Hallo
Nu heb ik een vraag voor de kenners.
Op marktplaats staat een mooi horloge. Dit is het nummer 1331278823 de marktplaatser vind hem nu meteen.
Ik zie dit niet vaak en denk is dit te kopen door een niet kenner zonder ontzettend de boot in te gaan?
Het lijkt mooi maar is het niet te mooi om waar te zijn of verwacht men dat hier een grote zak met goud diamanten en of euro’s voor moet worden over gedragen. Wie heeft een mening hier over?
Informeren of verder zoeken?
Alvast bedankt voor de informatie

Rolex seadweller 1977
Bieden

deze ?

1 like

De tekst is alvast door de automatische vertaling gehaald.

1 like

Ja die idd

Hallo, die tekst is zo van eBay oid gehaald. En door de vertaalmachine.

1 like

Snel doorscrollen en wegwezen.

1 like

Het stukje in de advertentie na de beschrijving van het horloge. (de 2e alinea)

Is wat mij betreft een red flag.

Roder dan dit kan eigenlijk bijna niet.

Ik zou het lekker laten schieten.

Groeten,

Noel.

1 like

Ik heb ook eigenlijk alleen de foto’s goed bekeken en te vluchtig gelezen . De gebruikte staat en dit model sprak mij wel aan. Maar te snel gereageerd met een topic. :upside_down_face:

1 like

Niet te snel een topic gestart. Maar wel wegblijven.

2 likes

Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald;-)

4 likes

Rolex schreef rechtover met VOLLEDIG SERIËLE binnenkant in de kast en de aanpassing tussen de nokken.

Aha! Zo is het…

Bieden vanaf € 225,-…?
:joy:

1 like

“Als je minder dan 10 feedback hebt, vraag het dan om een negatieve of dubieuze feedback. Stuur een e-mail voor goedkeuring om te bieden.”

Mag ik aub negatieve, of iig dubieuze, feedback van u ontvangen, zodat ik op uw dubieuze item mag bieden?

1 like

Echt…

1 like

Ff uit de duim gezogen (heb er totaal geen verstand van) kijken wat diegene te vertellen heeft :rofl:

3 likes

Een vintage SD met bieden vanaf E225 en dan hier een serieus topic erover starten :thinking:

1 like

Ik denk dat het horloge echt is.

Met een vraagprijs van 22.000 dollar hoop je daar wel op

Dat zeker. Alleen heeft de verkoper het niet in bezit. Opmerkelijk genoeg kan ik het wel vanmiddag op komen halen

1 like