Rolex Milgauss 116400GV Blauwe plaat

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex Milgauss blue
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2021 November
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2023
Factuur en/of certificaat: yes
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Verzendkosten of afgehaald: afhalen zenden op eigen risico
Conditie (krassen, werking etc): werkt perfect en weinig gedragen (zie foto’s). Ongepolijst
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Vraagprijs: 10999
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

61 likes

Veel hartjes en een paar berichtjes. Hologe is er nog. Wie o wie wordt de nieuwe eigenaar🤘

4 likes

Omhoog nog geen doorpakker

1 like

Stel je voor, je werkt in een laboratorium, omringd door apparaten die zoveel elektromagnetische straling uitzenden dat je denkt dat je binnenkort misschien zelf gaat gloeien. Wat draag je aan je pols? Een Rolex Milgauss natuurlijk!

Dit is niet zomaar een horloge. Het is je trouwe metgezel, ontworpen om magnetische velden tot 1.000 gauss te weerstaan. Terwijl je collega’s worstelen met stilstaande wijzers en verstoringen, loopt jouw Milgauss als een zonnetje. Perfect voor fysici, ingenieurs en iedereen die dagelijks met magneten danst.

Hoogstwaarschijnlijk werk je helemaal niet in zo’n veld en vind je het gewoon een prachtig horloge. Geen zorgen! De Milgauss is stijlvol genoeg om op elke gelegenheid te schitteren. En wie weet, mocht je ooit per ongeluk in een MRI-scanner belanden, hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken over je horloge!

18 likes

10750 euries

Upje

bodem 10500, zeker niet duur voor bouwjaar en staat!
geen spijt krijgen als die weg is :grin:

1 like

:zap::zap::zap:

1 like

Is er nog.

2 likes

Upje