Rolex niet te koop

Ben nu overal geweest met de vraag
Hebben jullie
Een Rolex
Deepsea in Oystersteel with a black ceramic bezel and an Oyster bracelet

Overal nee
Gassan stuurde wel een hilarische mail.

Geachte heer K

Hartelijk dank voor uw interesse in de Rolex Boutique.

Wij hebben het model waar u naar vraagt, de Rolex Deepsea (referentie: 126660), momenteel niet op voorraad. Alle Rolex horloges worden met de grootst mogelijke zorg met de hand geassembleerd om de uitzonderlijke kwaliteit te waarborgen. Deze hoge vereisten beperken vanzelfsprekend de productiecapaciteit. Vanwege de grote vraag, is de beschikbaarheid van sommige modellen beperkt. GASSAN hanteert geen wachtlijst i.v.m. onbekende levertijden. Wij verwelkomen u met plezier in Ă©Ă©n van onze boetieks om onze horlogecollectie te bezichtigen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geĂŻnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team GASSAN online customer service
Martijn

Mag langskomen om te kijken naar een horloge die er niet is???

Ik wil gewoon die klok kopen wat is er nou moeilijk aan?

10 likes

Volgen… :joy:

2 likes

Dat heb je nu toch zelf ontdekt wat daar moeilijk aan is… :smiley:

6 likes

Super lief toch.

6 likes

Kom op @vlakspaan, doe je huiswerk.

Je wilt 10k uitgeven… dat doe je denk ik niet zomaar.
Wapperen met je creditcard, paar losse biljetten voor het personeel om ze te paaien…
Paar diamanten voor vrouwlief erbij en dan op je knieën!!

Succes met de aanschaf van je rolex!

23 likes

Ze worden ook zeer zeker niet met de hand gemaakt. Deels geassembleerd misschien, maar het zijn gewoon fabriekshorloges waar er een 1.2 miljoen per jaar van van de band rollen. :grin: Niet dat Gassan jokt, maar het zit 'm niet in de productiecapaciteit.

4 likes

Nie

4 likes

Ze zijn er wel. Als jij voor een paar duizend aan sieraden koopt toveren ze er opeens een uit een laadje :innocent: Maar geen vaste klant en geen extra’s kopen is meestal geen gewilde stalen rolex meer.

Ik weet het niet hoor. Maar als een klant komt die wat uit wil geven dan doe je toch alle moeite om hem of haar tevreden te stellen?
Maar ga niet smeken of ik aub een horloge bij ze mag kopen.

2 likes

Goed van je dat je een topic begint over het meest uitgekauwde onderwerp op HF :+1:

33 likes

Rolex sportmodellen zijn gewoon heel moeilijk voor list prijs te koop. Dat is nu helaas de realiteit.

Daar kan Gassan of Schaap ook niks aan veranderen.

36 likes

Sja, helaas zijn er genoeg die binnen komen en zeggen “hee, die rollie en een Cartier voor madam…”.

Tip; regelmatig koffie drinken, af en toe iets kopen en dan blijkt er vast ineens een wachtlijst te zijn. En als je een paar keer wat gekocht hebt, dan is er geen wachtlijst voor jou.

Zelf geen ervaring mee, maar wel genoeg verhalen dat het (helaas) zo werkt.

Echt wel!

3 likes

O ja, hoe kan het dan dat je een ongedragen sportmodel ruim boven list kan kopen bij een grijze handelaar?

1 like

Had er nooit wat gekocht.
Ik mocht toen wel op de lijst want die was niet meer zo lang. 4 maanden later was mijn sub er.
Ook een stukje geluk hebben.

2 likes

Omdat er mensen zijn die regelmatig een Rolex kopen, vind de AD leuk dus die gaan voor. Daarna lopen ze door naar de GD en pakken de winst.

Daarnaast zijn er GD’s van AD’s… zzZZzz

3 likes

Omdat die ze particulier inkopen, en omdat ze al 10+ jaar alle troep van de AD kopen, ook toen er nog geen premiums waren.

En direct via de achterdeur van de AD.

@vlakspaan Is dit wat voor je?
http://www.messinkwatches.com/site/product/KzyPUVF9S9eQ-WdUD0jeDQ/rolex-sea-dweller-deepsea-126660-.html