Rolex of Bolex? Oyster Perpetual Datejust 26mm 69173

Nee zo bedoel ik het ook totaal niet, ! Ik hou van turken , hardwerkende mensen en zeker veel respekt voor hun :wink: die dial leek me op t eerste gezicht zo plasticky,. RESPEKT! Hopen dat we er met zn allen weer wat wijzer op worden…

1 like

Deze is gewoon echt

2 likes

Bij nader inzien denk ik ook wel dat het goudstreepje blijft staan… :wink: Excuse Moi!

1 like

Dat is ook mijn conclusie. De kast is origineel, de clasp/sluiting ook geen twijfel: origineel.

2 likes

De sticker ziet er goed uit,(normaal versleten) de T swiss T kan kloppen want hij heeft de dots. Cijfers in de kast…Ziet er al met al zeer echt uit…

1 like

@AmsterdamVintageWatches

In mijn ogen de aangewezen expert op dit gebied om hier een definitief oordeel over te geven. :grin::+1:

3 likes

Is origineel

1 like

Daar ben ik het niet mee eens. Om Haywood Milton te quoten:

If you wanted someone who had never seen her to recognise Kristen Stewart, you would have them study Kristen Stewart at great length. Having them look at a million girls who are NOT Kristen Stewart would in no way allow them to identify Kristen Stewart if they met her. Even with perfect memory, they might be able to say that this person was not the same as any of the million girls they had seen, but no more than that.

Nou heb ik geen idee wie Kristen Steward is, maar hij heeft wel een punt.

1 like

Dank coor je vertrouwen. Horloge is origineel Rolex :slight_smile:

7 likes

Mijn ingeving was ook echt, omdat t horloge aardige draagsporen heeft, maar ik nergens staal door het gouwe kon spotten. Daardoor denk ik geen coating, maar echt goud = grote kans echter rolex.

Maar met poetsen weet je meer en nog even naar ad om het binnenwerk te zien.

2 likes

Jasper, gravering tussen de lugs ziet er een beetje slordig uit en de logo in de clasp lijkt niet conform rolex te zijn waarbij de ene streep boven en de andere streep onder de komma ding uitkomt. Is dit normaal voor dit periode horloges of ligt het aan de foto’s?

2 likes

Misschien nog wat detail:

1 like

Dat is juist het teken dat hij wel echt is.

4 likes

He man. Dat logo niet symmetrisch hoort en de gravering is zeker periode correct :slight_smile:

7 likes

Conclusie voor Topic starter: Your daughter got herself an authentic Rolex. Gefeliciteerd! What a great day! :sunglasses::+1:
@AmsterdamVintageWatches en andere participerende leden hartelijk dank!

4 likes

Alle “fake” tekenen ontbreken. Zo te zien is deze echt. Gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Ah ik zie al dat het aan de foto lag! I stand corrected. Bedankt @AmsterdamVintageWatches voor de info!

1 like

Dank allen!

Ik ga even kijken wat de beste opties zijn want het horloge zal denk ik wel een beurt kunnen gebruiken :wink: en dan mag het de pols van een 16 jarige gaan sieren… :upside_down_face:

4 likes

Ik bedoelde dat ook. Op de foto leek het alsof ze allebei op hetzelfde plek uitkwamen :wink:

1 like

Super!. Die gaat ze met trots dragen…